La Xunta autoriza la firma del convenio para la residencia de Foz

La cesión será por un período de cuatro años, y permitirá que los residentes del asilo y el personal puedan continuar en el centro
La residencia de ancianos de Foz
photo_camera La residencia de ancianos de Foz

La Xunta de Galicia, a través de la Dirección Xeral da Administración Xeral, autorizó al Concello de Foz la firma del convenio para la cesión de la nueva residencia de mayores. El acuerdo, de cuatro años de duración, permitirá que los residentes del asilo y el personal puedan continuar en el centro.

El regidor Javier Castiñeira, señaló que la cesión "vaise pretender por catro ano para salvar unha situación que é unha transición do asilo de anciáns, para tratar de non pechalo e que queden ahí avós que agora mesmo están nese centro e que tampouco se vexa afectado o persoal".

Según indicó Castiñeira a partir de las próximas semanas tratarán de trabajar en el convenio con el Consorcio Galego de Benestar, y apuntó que una vez exista este "xa podemos sacar a licitación o concurso e tratar de mirar que sexa unha empresa, unha entidade sen ánimo de lucro ou unha ONG".

FRUTAS MORRIÑA. El BNG avanzó que obligará en pleno al alcalde a aclarar por qué permitió la marcha de Foz de Frutas Morriña, "unha das empresas que máis postos de traballo e máis aporta ao IAE".

El alcalde por su parte calificó de "vergonzoso" que un partido "que estivo desaparecido volte cunha clara intención de oportunismo político".

Comentarios