La UE permite reducir el tamaño mínimo de la almeja babosa en zonas de Vigo, Ferrol y Arousa

La conselleira do Mar, Rosa Quintana, expresó su «satisfacción» por la decisión adoptada por la Unión Europea (UE) de reducir, en determinadas zonas de Galicia, la talla mínima legal de la almeja babosa en 3 milímetros, pasando así de 38 a 35. Esta autorización excepcional «concédese grazas ás xestións desenvolvidas» por la consellería ante la Unión Europea y se aplicará en las zonas de Galicia donde esta especie presenta problemas de crecimento, como son Ferrol, Vigo y Arousa.

La conselleira se desplazó hasta Bruselas el pasado mes de septiembre para solicitar esta rebaja a la directora da DG Mare, Lowri Evans. Quintana le presentó un informe científico «no que se demostraba que as condicións mediaombientais afectan ao crecemento desta especie e que a ameixa adquire a madurez sexual necesaria para poder reproducirse a unha talla substancialmente inferior aos 35 milímetros».

En una carta remitida ayer por la directora de la DG MARE, a la Consellería do Mar, Evans avala dicho informe e indica que «as características desta pesquería xustifican unha derogación da lexislación comunitaria pola cal a talla mínima legal da ameixa babosa, para as zonas mencionadas no informe e baixo as circunstancias expostas, se estableza en 35 milímetros», apuntó la conselleira Rosa Quintana.

Esta rebaja beneficiará a los mariscadores, «xa que poderán comercializar esta especie a partir dos 35 milímetros e verán mellorada a súa actividade extractiva sen que se vexa afectado en absoluto o ciclo reprodutivo do molusco».

Comentarios