martes. 17.09.2019 |
El tiempo
martes. 17.09.2019
El tiempo

La salida de animales a la A-8 ocasionó 15 de los 60 accidentes de 2015

Señales de advertencia en el tramo del accidente de la A-8
Señales de advertencia en el tramo del accidente de la A-8
El presidente de la Mancomunidade de Municipios de A Mariña, Alfredo Llano, afirma que sería necesario "crear algún paso para evitar que a fauna cruce pola autovía"

De los 60 accidentes registrados en la Autovía del Cantábrico (A-8) a su paso por la provincia de Lugo a lo largo de 2015 -de Ribadeo a Baamonde-, al menos 15 fueron ocasionados por animales que salieron al vial. El presidente de la Mancomunidade de Municipios de A Mariña, Alfredo Llano, cree que no debiera ser tan difícil para el Ministerio de Fomento reforzar las medidas de seguridad en un tramo muy concreto, de diez kilómetros de Autovía a su paso por Ribadeo, donde falleció el sábado noche un burelés tras atropellar a un jabalí.

«Cónstame que o Goberno vai tomar medidas porque os responsables de Estradas manifestaron unha fonda preocupación polo tema e eu creo que, ademais dos sinais, habería que advertir máis do risco do paso habitual da fauna», expresó. De todos modos, muchos conductores consultados dudan de que señalizar más sirva para evitar estos accidentes.

«Fai falla vallar mellor o perímetro de protección, crear algún paso para evitar que a fauna cruce pola Autovía e non só lavarse as mans por poñer un par de sinais de advertencia», opinan cazadores como Luis Jartín o taxistas como Antonio Valea.

Llano matiza que «non debe ser tan difícil actuar nun tramo concreto onde adoitan pasar estes sinistros. É xusto o traxecto da A-8 que atravesa a Devesa, en Ribadeo e cun sinal non basta. Hai que meter máis carteis e luminosos que se vexan ben polas noites para advertirlle ao conductor do problema e para protexer tamén aos animais», precisaba el representante de la Mancomunidade.

Mariñanos que están en contacto con el Ministerio de Fomento por temas de emergencias y de caza afirman que al Estado «cústalle menos ás veces indemnizar aos accidentados que implementar medidas de seguridade».

La salida de animales a la A-8 ocasionó 15 de los 60 accidentes de...
Comentarios