Miércoles. 19.09.2018 |
El tiempo
Miércoles. 19.09.2018
El tiempo

La Plataforma polo Río de Sarria denuncia el peligro que corre Ponte Ribeira

La plataforma, en la celebración de la Festa Irmandiña
La plataforma, en la celebración de la Festa Irmandiña
El colectivo adornó el casco antiguo de Sarria con 150 banderas azules para exigir la protección del patrimonio

La Plataforma Sarriana polo Río denunció este sábado, con ocasión de la primera Festa Irmandiña, el peligro que corre Ponte Ribeira y el Camino de Santiago, decorando el casco antiguo de Sarria con 150 banderines de color azul. "Esta cor quere evocar dalgún xeito o escudo azul que se usa para identificar os bens culturais en perigo protexidos pola Convención da Haya de 1954", explicaron. 

"Queremos chamar a atención sobre os perigos que ameazan o noso patrimonio histórico e cultural", afirmaron. Con esta actuación, los miembros tienen como propósito estar presentes una vez más haciendo un nuevo llamamiento en busca de una solución para Ponte Ribeira. 

Además, estos destacaron que no se refieren solo al mal estado de la Torre de la Fortaleza de Sarria, sino al peligro de destrucción que corre Ponte Ribeira, "non por conflictos bélicos nin por catástrofes naturais, senón pola acción do home, concretamente polas administracións, a Confederación Hidrográfica e o Concello". 

En este sentido, los miembros afirmaron que "todos sabemos" que Ponte Ribeira es uno de los cinco puentes de origen medieval que atraviesan el Camino de Santiago Francés y "está sendo agredido continuamente sen que as ‘mentes de formigón armado’ do Concello de Sarria, da Xunta de Galicia ou do ‘Consejo Jacobeo’ estean a facer nada para impedilo senón todo o contrario". 

SOLUCIONES. La plataforma denuncia que van veintiséis meses con el Camino cortado y pide que alguien actúe contra este "desastre que perxudica gravemente o sagrado Territorio Histórico do Camiño de Santiago". "Probablemente a solución pasa porque o Concello colla os 150.000 euros comprometidos no pasado mes de maio para esa actuación pola Deputación de Lugo e tape a ponte sen tocar o estribo esquerdo", declararon desde la plataforma.

La Plataforma polo Río de Sarria denuncia el peligro que corre...
Comentarios