La obra de los vestuarios y la reparación del muro caído avanzan en A Marosa

El responsable burelés de obras, Ramiro Fernández, dice que rechazaron ofertas temerarias de firmas para reasfaltar calles y rehacer aceras
Obras de los vestuarios de A Marosa
photo_camera Obras de los vestuarios de A Marosa

La obra de los vestuarios del campo de hierba artificial de A Marosa avanzaron esta semana a buen ritmo y el primer teniente de alcalde y concejal de Obras de Burela, Ramiro Fernández, confía en que se puedan cumplir los plazos previstos y comenzar a utilizarlo cuanto antes. "Se o tempo acompaña, esperamos que estén listos antes do 31 deste mes, é o noso obxectivo para que os deportistas poidan deixar a actual caseta e estar máis cómodos alí. Este é un dos principais obxectivos do mandato en canto a obras".

Por otra parte, ya está también avanzada la reconstrucción del muro de cierre del cercano campo de fútbol de A Marosa, derribado por el reciente temporal. "Demos parte da avaría e confiamos en que estea listo en breve, xa con máis seguridade", dijo Fernández.

El concejal también aludió a las obras de reasfaltado de varias calles de la localidad, como son las programadas en la avenida Arcadio Pardiñas, Vila do Medio y As Pasadiñas. "Tivemos que rexeitar ofertas temerarias tanto nas reparacións das rúas como noutras obras das beirarrúas porque nalgúns casos déronnos rebaixas do presuposto de ata o 50% e non lograron xustificar que se puideran acometer así coa calidade esixida", señaló el responsable de Obras. "Non podemos arriscarnos a que non se fagan como hai que facelas e por iso desestimamos esas ofertas", añadió Ramiro Fernández.

Comentarios