La mayoría de los barreirenses apoya el convenio para rematar los edificios

MAR0408P3F1.JPG
photo_camera MAR0408P3F1.JPG

La mayoría de barreirenses consultados en una encuesta realizada por este periódico, entre una veintena de personas de distintos ámbitos y parroquias de esta localidad, apoya el convenio urbanístico firmado por promotores y Administración para rematar las edificaciones iniciadas, con los servicios necesarios para su habilitabilidad. Eso sí, todos coinciden en señalar que la situación «es grave», que «se cometieron errores por los que se deben exigir responsabilidades» y en que es «injusto que el erario público tenga que afrontar los gastos».

«Queda máis feo ter que tirar, así que penso que é correcto rematar o que está empezado», señala el agricultor retirado José Ramón Cabana, de Ínsua, uno de los encuestados cuyas respuestas se exponen en esta información a modo de ejemplo de entre las del resto de entrevistados que manifestaron la misma opinión.

El ganadero de Vilamartín Grande de Barreiros Alfonso Balsa considera que, aunque el problema del urbanismo en Barreiros es grave, «quizáis se está esaxerando, porque non é o único lugar onde se produxo un descontrol nestes asuntos; mesmamente en Foz pasou algo similar, tivo un crecemento esaxerado». Por ello, Balsa cree que «deberan rematar o que empezaron porque non só queda moi feo ver así os edificios, senón que ademais serviría para crear postos de traballo».

La presidenta del colectivo de senderistas de la localidad, Pamela Broz, se muestra esperanzada con que se puedan «vender algúns pisos», por lo que aboga por «rematar os que estean en regra, porque é unha pena velos parados». El hostelero de origen barreirense Manuel Méndez cree que «despois da desfeita, é mellor rematar os edificios porque así son antiestéticos e dan unha imaxe de abandono, pero sempre e cando se fagan ben os servizos, non vaia ser que cheguen os detritus ás praias e haxa que chapalas».

En contra

Para la actriz Comba Campoy, hija y nieta de vecinos de San Miguel y miembro de la plataforma Máis Talento, Menos Cemento, rematar las edificaciones supone «un gasto inútil, porque dubido moito que se vaian vender». Para ella, la solución «sería tirar abaixo iso que nunca se debeu ter proxectado e que eses terreos volvan ser rústicos e se convirtan en espazos verdes, para que realmente o concello poda vivir do turismo, coidando a paisaxe».

Opuesto al plan se muestra también el horticultor de Celeiro de Mariñaos, Miguel Veiga, que cree que «non vai xerar traballo» y que además conllevará «deixar sen saneamento á zona sur interior do concello por destinar tódolos fondos á rasa costeira». Insta a los promotores a «que paguen eles os servizos»; le pide a los vecinos que «non se enganen porque non van vender a millonadas as fincas» y se pregunta «a quen vai beneficiar isto, porque non se sabe se as obras son xa dos promotores, dos políticos ou dos bancos».

Alcalde

El regidor barreirense, Alfonso Fuente, criticó ayer a la exconselleria de Política Territorial del PSdeG, María José Caride, por «escandalizarse agora coa solución á que se chegou» cuando «nunca» lo recibió mientras estuvo en la Xunta y pese a que además le consta que «negociou á espaldas do Concello cos promotores».

Comentarios