lunes. 30.03.2020 |
El tiempo
lunes. 30.03.2020
El tiempo

La Feira do Porco da Ceba de Cospeito esquiva las bajas ventas con gran afluencia de público

Feira do Porco da Ceba en Feira do Monte en 2014
Feira do Porco da Ceba en Feira do Monte en 2014

La XXVI Feira do Porco da Ceba de Cospeito demostró ayer que pese a tener más de dos décadas de historia es una cita asentada y que mantiene el tirón. Aunque las ventas no fueron muy altas -se compraron poco más de una decena de animales de los 39 que se presentaron en total-, esta nueva edición, que destacó por la gran afluencia de gente, sirvió para iniciar negociaciones y contactos para posbiles nuevas transacciones.

«A Feira do Porco da Ceba axuda a dinamizar o pobo nunha actividade económica e tamén social», destacó el alcalde de Cospeito, Armando Castosa, tras repartir los premios entre los responsables de los mejores animales.

«Hai máis bichos de venta que compradores. Os petos andan algo baleiros», explicaban algunos de los vendedores, que no por eso rechazaban repetir para el año. «Levo vindo dende o principio e é unha rutina que temos, é un día para pasalo ben e estar coa xente», decía José Valín, de Outeiro de Rei. «Eu volvo con el para a casa. Non houbo sorte e iso que a xente di que o cocho o merece», explicaba Divina Otero, de Santa Eulalia de Rioaveso, en Cospeito, que destacaba «o ambiente da feira».

Consiga AQUÍ la información completa

La Feira do Porco da Ceba de Cospeito esquiva las bajas ventas con...
Comentarios