sábado. 26.09.2020 |
El tiempo
sábado. 26.09.2020
El tiempo

La falta de luz en el Puente de los Santos va al Defensor del Pueblo

Puente de los Santos, ya de noche y sin luz.
Puente de los Santos, ya de noche y sin luz.
El alcalde de Ribadeo quiere que exija a Fomento "que cumpra a lei" y acometa su iluminación

El "silencio ou evasivas" que el alcalde de Ribadeo, el nacionalista Fernando Suárez, obtuvo del Ministerio de Fomento en sus reclamaciones de que ilumine el Puente de los Santos determinaron al regidor ribadense a tomar la decisión de denunciar esta situación ante el Defensor del Pueblo. Suárez Barcia cree que se trata de una cuestión de "seguridade" y advierte de que el ministerio será "responsable dos accidentes que poidan acontecer na mesma debido á deficiente iluminación pública". 

La idea del mandatario ribadense es que desde el oficina del Defensor del Pueblo se inste a Fomento a que "repare esta inxustiza" que recuerda que "me consta que tamén foi reclamada por Castropol de xeito unánime na súa corporación". Concretamente se le pide que en virtud de sus competencias inste al ministerio a iluminar el viaducto "antes de que teñamos que lamentar algunha desgraza persoal que non se poida solucionar despois coas palabras ou con baleiros expedientes de responsabilidade patrimonial, que a fin de contas tampouco resolven o dano causado". 

El regidor considera que la situación de "pasividade" de Carreteras del Estado actualmente puede llegar a poner en peligro la vida de las personas y añade que las peticiones que hicieron fueron contestadas a veces "argumentando cousas absurdas como que fose responsabilidade doutra administración, neste caso dos Concellos, que dita instalación non cumpra as súas propias normas". 

INADMISIBLE. Para el alcalde de Ribadeo "non é admisible que teñamos que ser os Concellos os que asumamos o custe cando a lexislación, modificada no 2013, deixa absolutamente delimitadas cales son as competencias das diferentes administracións. E os Concellos, desde logo, non temos entre as nosas competencias que pagar o alumeado público de infraestruturas do Ministerio de Fomento". 

La situación a día de hoy es, según el alcalde ribadense, peligrosa, porque al margen del tráfico rodado de vehículos "hai un enorme número de persoas, de ciclistas, de peregrinos, dado que é a porta de acceso a Galicia do Camiño Norte, que se ven na obriga de atravesar a ponte ás escuras e moitas veces con enorme perigo para a súa propia integridade, porque unido á falta de iluminación o ancho da beirarrúa, de escasamente 80 centímetros, non facilita para nada as cousas". 

El ingeniero que diseñó la autovía decidió dejar ese espacio para mantener la comunicación tradicional que existió desde siempre entre Ribadeo y Figueras, que de otro modo se vería interrumpida por la A-8.

La falta de luz en el Puente de los Santos va al Defensor del Pueblo
Comentarios