La comisión de Magazos rechaza arreglos a nivel individual en el trazado de la VAC

La comisión de afectados por el cambio del trazado de la Vía de Alta Capacidad (VAC) a su paso por la parroquia de Magazos, en Viveiro, quiere hacer público su ruego a los responsables de esta obra de que eviten ofrecimientos de arreglos a nivel particular.

«O que esta comisión xunto cos veciños queremos é que isto se faga xa, pero non con arranxos de 20 ou 30 metros arriba ou abaixo, beneficiando a uns e prexudicando a outros. O que vale é anular o enlace e respetar o trazado aprobado», manifiestan.

El origen de esta petición está en el «rumor» de que el gerente de Gráficas Lar, Manuel López, negoció con el PP local y en particular con César Aja un cambio en la rotonda, «que deixaría á devandita empresa abocada ó peche por deixala sin un acceso viable e sentenciada a un peche inmediato».

Añaden que tras la reunión entre el empresario y los populares, «Aja púxose en contacto co responsable técnico do proxecto, o señor Pallares, que días máis tarde presentou un boceto cunha leve modificación da rotonda que, aínda que seguía afectando ás instalacións, permitía ó menos un futuro acceso lateral ó recinto que antes non existía».

La comisión vecinal asegura que en todo momento estuvo al tanto de estos contactos, incluso antes de producirse y dejan clara «a honorabilidade e transparencia do señor Manuel López co resto da comisión da que forma parte». Desde el colectivo aseguran también que están «totalmente cohesionados», tanto entre sus miembros como con el resto de vecinos y afectados, «unidos na defensa diante dunha actuación que consideramos arbitraria e inxusta», señalan.

En cuanto a este tema en concreto, señalan que fue «unha sorpresa» para ellos «comprobar que o señor Aja é capaz de arranxar e cambiar o que o director territorial, a director xeral e o señor conselleiro non foron capaces». Así, se preguntan: «Non será que isto se fixo á súa medida e seguindo as súas indicacións e só el ten potestade para cambialo?».

Con esta comunicación, la comisión de afectados quiere despejar cualquier duda sobre este tema, dejar clara la unión de todos los afectados y la búsqueda del bien común, que a su juicio está lejos de este trazado.

Comentarios