La bandera azul de As Catedrais enfrenta a socialistas y Bloque

Poco más de una semana le duró la tranquilidad al alcalde de Ribadeo, Fernando Suárez, tras las elecciones municipales. Su gestión alrededor de la concesión de la bandera azul para As Catedrais, que fue denegada, está siendo objeto de duras críticas desde las filas del PSOE, cuyo secretario local, Balbino Pérez Vacas, reaparece en la vida política para afirmar tajantemente que el regidor era conocedor de que la playa perdería su distintivo y no hizo nada por impedirlo.

En opinión de Suárez Barcia, estas declaraciones del PSOE las hacen «como cortiña de fume para tapar os seus resultados electorais nesta situación de renovación na que están metidos e, para facer que fan, agora practican o seu deporte preferido que é mallar no alcalde».

Para Pérez Vacas el comportamiento del regidor en este asunto es un escándalo, porque recuerda que desde la asociación que concede el distintivo se le advirtió de todo lo que tenía que hacer para obtenerlo «e non se fixo nada». Cita concretamente «a falta un cartel nas escaleiras de acceso para regular o paso dos usuarios, falta o letreiro de ‘prohibido cans’, os servicios non estaban adaptados para minusválidos, nen están sinalizados axeitadamente. A luz para a Cruz Vermella está alimentada mediante un grupo electróxeno, sen toma de terra e co combustible gardado no mesmo local, produce ruido e ten risco, o posto de socorrismo non é axeitado para discapacitados, os socorristas só dispoñen dun equipamento, a camilla está deteriorada e non ten sábanas de reposto, e algo importante: o Concello non ten un Plan de Emerxencias para prever a caída de penas, desbandadas, e tampouco ten un plan de evacuación».

Pero Barcia afirma que todo eso estará operativo en verano «só polo interese que temos para que os bañistas e os turistas que alí se achegan se sintan cómodos. Volveremos ter un convenio coa Deputación para ter informadores turísticos que atenden á xente en varios idiomas, limparemos os servizos polas mañás e polas tardes e impulsaremos un novo servizo de autobús con Ribadeo». Eso, además de defender el encuentro del día 9 entre varias administraciones para mejorar el arenal.

Comentarios