La asociación Leña Verde de Pol crea su primer grupo de teatro

Integrantes del grupo Leña Verde Teatro (Foto: C. Arias)
photo_camera Integrantes del grupo Leña Verde Teatro (Foto: C. Arias)

La asociación cultural Leña Verde de Pol, implicada con la promoción y la organización de actividades en el concello, decidió ampliar sus fronteras y crear un grupo de teatro, que realizará su debut mañana en Mosteiro con la obra ‘Un heroe?’.

De la música tradicional, a las tablas, y de la organización de la cartelera teatral, a la escena, la asociación decidió crear su propio grupo y apostar por diversificar la cultura en el concello, al mismo tiempo que dar respuesta a una demanda reiterada.

«A través das redes sociais, aparecía recurrentemente a idea do teatro e decidimos recoller esa idea e poñela en marcha», asegura Óscar, de Leña Verde y uno de los organizadores de esta nueva apuesta cultural.

«O grupo empezou a formarse na primavera, pero moitos son estudantes, e moitos deles estudian fóra, incluso non en Galicia, polo que tivemos que pospoñelo ao mes de xullo, no que xa empezaron os ensaios».

Alberte Cabarcos, el director de la nueva agrupación Leña Verde Teatro, se puso al frente de 15 actores y actrices, con edades que van desde los 20 años a cerca de los 70, procedentes de Pol, Meira, A Pastoriza y Castro de Rei, todos noveles y con poca experiencia previa, aunque con «moitas ganas de traballar, aínda que pareza mentira, nunha actividade tan fugaz como esta, que se representará unha soa vez», explica el director.

«É fascinante poder traballar con tantas xeracións xuntas e a involucración de todos tamén o é, traballando encerrados na escuridade en pleno sol», añade Cabarcos, que resume la obra en «unha farsa nun concello sobre un heroe de guerra que se presenta como tal e resulta non selo».

La cita será mañana, en el centro sociocultural de Mosteiro a las 22.00 horas, y servirá de presentación al programa Outono de Escena, a través del que Leña Verde acercará a Pol una representación teatral al mes hasta final de año.

Comentarios