Honores al atletismo

La primera gala del circuito Corre con Nós se celebrará el sábado en el auditorio Gustavo Freire. El evento, cuya entrada será gratuita, reconocerá a los mejores de todas las categorías
Miguel Fernández, durante la presentación de la gala
photo_camera Miguel Fernández, durante la presentación de la gala

El auditorio Gustavo Freire acogerá el próximo sábado 28 de octubre la primera gala del circuito de carreras populares Larsa Corre con Nós, que servirá como homenaje a todos los participantes en la edición número 17 del consolidado evento lucense. La ceremonia dará comienzo a las 19.00 horas, y en ella se repartirán los trofeos y los diplomas a los primeros clasificados de cada categoría.

"Incorporamos esta gala como unha das novidades que ano tras ano introducimos no Corre con Nós, que chegará na próxima edición ao número 18. Queremos que sexa un día agradable, divertido, con sorpresas, actuacións musicais, e que sirva como homenaxe a todos os participantes no circuito de carreiras. Ademais, queremos tamén homenaxear durante a xornada a unha personalidade recoñecida no mundo do atletismo lucense", explicó el concejal de deportes del Concello de Lugo, Miguel Fernández.

El acceso al Gustavo Freire será totalmente gratuito "para que todos os lucenses poidan desfrutar desta agradable xornada", y se distinguirá a los mejores de todas las categorías de menores y de adultos, así como a los ganadores de las categorías grupales —como colegios, familias y equipos— y la clasificación absoluta por sexos del Corre con Nós.

"Tamén daremos a coñecer o gañador da clasificación definitiva compensada, unha categoría que incorporamos este ano na que se ponderan os resultados logrados para que calquer deportista de calquer idade poida gañar. E xa adianto agora que o vencedor final é unha muller de categoría veterán", explicó Fernández.

El coordinador del aula de teatro del campus de Lugo Alberte Cabarcos será el presentador de la gala, en la que se visualizarán algunas piezas audiovisuales de las carreras disputadas a lo largo del año 2017, habrá actuaciones musicales y "moitas sorpresas máis".

"Durante a gala imos desvelar tamén algunhas das novidades que imos estrenar de cara á próxima temporada do Corre con Nós", subrayó el edil Miguel Fernández.

Comentarios