Gutiérrez exige al alcalde que asuma su responsabilidad ante la ola de robos

El concejal del PSOE ribadense, Eduardo Gutiérrez, reclamó al alcalde, el nacionalistaFernando Suárez Barcia, que «asuma as súas responsabilidades» ante la ola de robos que está viviendo el municipio.

El edil socialista se hizo eco en concreto de la de la semana pasada en la zona residencial de Ove, muy próxima al casco urbano. Calificó el hecho de «lamentable», pero también que el regidor «iniciase a mesma cantinela de sempre: botarlle a culpa a alguén, con tal de non asumir responsabilidades. Neste caso lamenta que por parte da Guarda Civil non se informara á Policía Local e, particularmente, que non lle dixeran nada a el, como se entre as obrigas dos corpos de seguridade estivera esa función».

Eduardo Gutiérrez se pregunta para qué quiere Fernando Suárez ser informado de que hay robos en su municipio, y se contesta que es solo «para facer declaracións, que é o único labor que realiza desde hai tempo. Para cumprir coa súa propia divisa: facer que fai. Ou sexa nada, chamar aos veciños para darlles o pésame e meterlle a culpa á subdelegación do Goberno en Lugo».

Recuerda que a cargo del regidor está el cuerpo de la Policía Local con todas sus competencias y se trata de trabajadores bajo su responsabilidad y tiene que hacer que trabajen «de xeito eficaz e competente».

Sobre este punto aduce que existen funciones de prevención y vigilancia que la Policía Local, bajo su punto de vista, «non cumpre en absoluto, aínda que existen os recursos humanos precisos. O que compre é organizalos de xeito eficaz. Por citar un exemplo: prescindindo de servizos absolutamente ociosos durante o día, e ordenando vixilancia nouturna en determinadas datas e temporadas, estas nas que vivimos, concretamente».

Comentarios