viernes. 14.08.2020 |
El tiempo
viernes. 14.08.2020
El tiempo

González Barcia anuncia recortes por la devolución de 480.000 euros al Estado

El alcalde de Burela, José María González Barcia, anunció ayer que el Concello deberá hacer recortes debido a la devolución de 480.544 euros que debe hacer al Estado correspondiente al adelanto de impuestos de los años 2008 y 2009. «Esta devolución pon a situación económica do Concello, senón contra a espada e a parede sí nunha situación máis delicada do que xa está nestes momentos».

«Esto é consecuencia da negación da crise por parte do señor Zapatero e a falla de compromiso que no seu momento tivo o bipartito burelés nesta materia, cando desde o Partido Popular presentamos varias iniciativas pedindo que se retrasase a devolución da liquidación do ano 2008, pola que estamos a pagar 172.000 euros e agora temos tamén a do 2009», aseguró.

Las consecuencias de estos pagos serán para el próximo año, según anunció Barcia, puesto que tendrán que devolver 96.000 euros, «cos que non se poderá contar dentro dos presupostos municipais». «Os cidadáns teñen todo o dereito do mundo a saber de onde imos recortar», avanzó el regidor y añadió que «nos vindeiros días explicarase todo con pelos e señales porque os cidadáns que pagan os seus impostos tamén teñen dereito a saber cando hai recortes e onde se producirán».

Sin embargo, Barcia ya avanzó que no será en servicio sociales, un área en la que mantendrá todas las prestaciones que se están llevando a cabo en la actualidad.

Oposición

El popular expresó su deseo de que las medidas que adopte el equipo de gobierno en este sentido sean apoyadas por los dos grupos de la oposición, «que no seu día miraron cara outro lado e non viron, a pesares do que se está dicindo, a realidade que se nos viña encima».

De hecho, su intención era informales en el pleno de anoche.

González Barcia anuncia recortes por la devolución de 480.000 euros...
Comentarios