Gato replica al PP que el proyecto del geriátrico ya especificaba que era para válidos

El alcalde de Monterroso, Antonio Gato, acusa al PP de mentir cuando dice que el centro de mayores no se ajusta a la ley ya que, según el regidor, el geriátrico se concibió desde un primer momento para válidos y no para asistidos. La portavoz popular, Pilar Varela, basó sus críticas en que la Xunta no autoriza la apertura del centro por no reunir los requisitos técnicos. «Os socialistas nunca mentimos coa residencia, xa no proxecto inicial dixemos que era un centro de válidos. Quen falta á verdade é a voceira do PP, que semella que segue o camiño do seu antecesor», afirma Gato.

El regidor monterrosino denuncia que fue la Xunta la que, «dunha maneira arbitraria», se negó a poner en marcha esa infraestructura «a pesar dos esforzos dos técnicos municipais, que se desprazaron a Santiago en varias ocasións para chegar a un acordo».

Para Gato, el retraso en la apertura de la residencia deja en evidencia «a falta de compromiso» de Xunta y PP y su «deriva privatizadora». En ese sentido, aduce que «mentres trata de boicotear iniciativas públicas como esta ou a rede de residencias da Deputación, segue a concertar prazas en centros privados».

Comentarios