Frutas Morriña se enfrenta al alcalde de Foz al llevarse la empresa a Barreiros

Castiñeira afirma que es "ilegal" reconstruir la nave de Forxán
En la antigua ubicación de Morriña solo queda el solar
photo_camera En la antigua ubicación de Morriña solo queda el solar

La decisión de Frutas Morriña de trasladar su actividad al polígono de Barreiros, donde ya ha reservado 4.000 metros cuadrados, ha provocado un cruce de acusaciones entre su dirección y el alcalde de Foz, Javier Castiñeira. Las desavenencias con el regidor surgieron cuando el Concello les negó la licencia para reconstruir la nave que ardió en abril.

El alcalde focense, siguiendo el informe elaborado por el arquitecto municipal, Antonio Vizoso, considera que esta obra sería ilegal por estar en suelo rústico. "A construción de naves industriais é un uso prohibido en solo rústico e en solo de núcleo rural, polo que a reconstrución da nave non é viable urbanisticamente", reza el informe. Castiñeira entiende que la única solución para que siguiesen en Foz era trasladarse a otra parcela "ou esperar á aprobación do novo plan urbanístico, que si lles é favorable".

Sin embargo, los rectores de la empresa sostienen que ha faltado interés por parte de Castiñeira para arreglar la situación. "Á secretaria xeral de Urbanismo propúxoselle unha forma legal para seguir alí, pero o alcalde non a aceptou", censuran.

El alcalde focense fue tajante en este asunto y apuntó a los empresarios que "o que non admitimos é a mentira e a vinganza daqueles que, moi mal asesorados, pretenden desviar a lexislación urbanística e pedirlle ao alcalde que lles outorgue unha licenza totalmente ilegal, o que, por outro lado, fraco favor lles faría posto que aínda que o alcalde dese as costas aos técnicos municipais sería un documento sen validez, posto que as licenzas son actos regrados nos que o alcalde non pode influír".

Comentarios