Feijóo mantiene el calendario de las autonómicas, que tocan en octubre

El presidente de la Xunta considera que Age pide un adelanto electoral para que haya menos tiempo a ver "o desgoberno" de las mareas

El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, no ha avanzado este jueves cambios en el calendario electoral gallego -las autonómicas tocan en octubre- y ha afirmado que Age pide un adelanto por "temor" a que, si la comunidad sigue su hoja de ruta, los gallegos tengan "máis tempo" a ver "o desgoberno" de las mareas en las ciudades en que gobiernan.

"Está claro que Podemos está temeroso de que, canto máis tempo pase en Galicia, máis vamos conocer as políticas dos  seus alcaldes e irémonos dando conta de que as cidades que gobernan están paralizadas, que levan nove meses sen tomar decisións, non teñen orzamento e non son capaces nin de cubrir as fochancas das rúas", ha sentenciado, en la rueda de prensa posterior al Consello de la Xunta. 

Mientras tanto y sin avanzar alteraciones en su hoja de ruta en aras de la "estabilidade" que propugnan los populares, Feijóo ha remarcado que su Ejecutivo continúa "gobernando". "Hoxe aprobamos a axenda de emprego e seguimos decidindo as cousas que lle importan aos galegos", ha ejemplificado.  

AUTODETERMINACIÓN. Por otra parte, el presidente gallego ha ironizado con que el líder del PSOE, Pedro Sánchez, se mostrase "estrañado" en el debate de investidura ante la reivindicación de la portavoz de En Marea, Alexandra Fernández, a favor de la autodeterminación, y lo ha vinculado con que al PSOE "sempre lle interesou Cataluña e Euskadi, pero non Galicia".

Dicho esto, ha apuntado que lo que le "sorprende" a él es que la representante de En Marea "desaproveitase os catro ou cinco minutos que lle deixou o seu líder Pablo Iglesias para falar no Congreso" ao "invertilos en pedir a autodeterminación". A su juicio, es "descoñecer o país", ya que el "problema de Galicia non é a independencia, é o paro".


Comentarios