El resultado de Ribadeo hace dimitir a Gutiérrez y tambalearse a Upri

Fernando Suárez, ayer frente al consistorio (Foto: Villapol)
photo_camera Fernando Suárez, ayer frente al consistorio (Foto: Villapol)

La aplastante victoria del Bloque Nacionalista Galego en los comicios del domingo trajeron consecuencias inmediatas, la más drástica de todas la dimisión del que fue el candidato del PSOE, Eduardo Gutiérrez, quien reconoció que «foi unha derrota contundente, sen ningún tipo de paliativo nin desculpa algunha». Además, el número uno de la Unión do Pobo Ribadense (Upri), Francisco Rivas, se mostró también «moi decepcionado» por los resultados de su formación, que bajó unos 140 votos y perdió un concejal quedándose en uno, y anticipó que en unas semanas su grupo de independientes celebrará una asamblea para replantearse su futuro.

Eduardo Gutiérrez, que felicitó ya en la noche electoral a Fernando Suárez por su victoria, no puso paños calientes y señaló que «como cabeza de lista, asumo por completo a responsabilidade destes resultados, que non fai falta calificalos, están á vista de todos e son moi malos», por lo que indicó que debe presentar su dimisión y «polo tanto poño a miña acta de concelleiro a disposición do partido. En breve reunirémonos, veremos o que pasou e eu teño que asumir toda a miña responsabilidade». El veterano político aclaró que no quiere que su actitud se interprete «como que estou escurrindo o bulto».

Rivas señaló que «tal vez nós non soupemos transmitir a nosa mensaxe porque non temos un gabinete de prensa pagado con cartos públicos coma outros» y reconoció que «os resultados están lonxe do que esperábamos, porque contábamos con subir votos e tamén algún concelleiro». Adelantó que su formación se va a replantear su continuidad.

Tan drásticos no fueron en el Partido Popular. Su candidato, Manuel Valín, felicitó a Fernando Suárez «porque obtivo unha gran victoria, eso está claro», dio las gracias a sus votantes y adelantó que «desde logo, que a xente sepa que estes catro anos vamos a seguir traballando por Ribadeo e polos ribadenses, tratando de conseguir como sexa as cousas que levábamos no noso programa electoral, porque entendo que somos concelleiros de Ribadeo e temos que facer o noso traballo, aínda que sexa desde a oposición».

Valín también indicó que el resultado fue «duro, porque esperábamos ter maioría, ou ben ser a lista máis votada».

Suárez Barcia: «Estou encantado, pero é unha gran responsabilidade»

Fernando Suárez y el BNG eran la única cara sonriente de la política ribadense en la jornada de ayer. Además de dar las gracias a todos sus votantes «dos que sei perfectamente que moitos non son meus», afirmó estar «encantado pero, ó mesmo tempo, sinto que teño unha gran responsabilidade porque temos unha maioría absoluta para traballar, e entendo que se nos vai esixir en consecuencia». El alcalde reelecto anticipó que «a pesar de ter maioría absoluta, voume empeñar en gobernar con miota humildade, como nestes anos, e para todo Ribadeo, os que nos votaron e os que non» e indicó que tratará «de seguir implicando ós grupos en decisións de calado», como por ejemplo el avance y aprobación del Plan Xeral de Ordenación Municipal, «que agora si que se ten que facer. Agora non hai excusas».

2.689 votos conseguidos

El resultado de Suárez Barcia y su candidatura fue apabullante. En una mesa en concreto sacaron el doble de votos que todo el resto de candidaturas juntas. De las doce mesas electorales, solo perideron en una, en seis superaron los 200 votos y en una estuvieron por encima de los 350 sufragios.

Comentarios