miércoles. 16.10.2019 |
El tiempo
miércoles. 16.10.2019
El tiempo

El regidor monfortino niega disputas con Ribeira Sacra

El posible traslado de la sede del Consello Regulador da Denominación de Orixe Ribeira Sacra del Centro do Viño al edificio comarcal no tiene nada que ver con supuestas malas relaciones entre el grupo gobernante en el Ayuntamiento y el ente, según recalcó el alcalde, Severino Rodríguez. Fue su respuesta ante las consideraciones que en tal sentido efectuó el grupo socialista la semana pasada.

Rodríguez apuntó que «aparte de ter moi boa relación profesional co presidente do Consello Regulador, pois coincidimos en moitas formas de ver as cousas, tamén podo dicir que temos unha amistade».

El regidor manifestó que es conocedor del estudio de traslado que tiene en cartera el consejo y que ante ello «o único que dixen foi que o consello pensara no seu ben e que seguira colaborando co Centro do Viño».

Turismo

En cuanto al traslado de la oficina municipal de turismo de As Casitas para el Centro do Viño, insitió en decir que es «unha cuestión de rentabilizar instalacións e recursos. O servizo está mellor asistido e durante máis tempo que antes, aínda que a recepción de visitantes se siga facendo na zona da Compañía».

El máximo responsable municipal de Monforte consideró que tanto se verán beneficiados los turistas como los comerciantes del centro urbano. «A nosa idea é revitalizar o casco antigo, polo que levar xente, turistas, dende A Compañía ata o Centro do Viño implica que pasen por todo o centro da cidade», comentó el alcalde.

En su opinión, los visitantes podrán hacer ya un primer recorrido por el centro al ir a la nueva oficina de turismo tras ver la zona del colegio de los Padres Escolapios y percibir cómo es la ciudad.

Para Severino Rodríguez, «débese pensar tamén a influencia que terá ese fluxo de xente, un goteo en moitos casos, para os comerciantes e os hosteleiros». En ese sentido añadió que, en muchas ocasiones, los grupos organizados o visitas separadas «non pasaban ás veces polo centro urbano nin por outros barrios».

El regidor monfortino niega disputas con Ribeira Sacra
Comentarios