lunes. 30.11.2020 |
El tiempo
lunes. 30.11.2020
El tiempo

El puente dejó una ocupación hotelera por encima del 85 %

Begoña García, en la oficina de turismo
Begoña García, en la oficina de turismo
La concejala de turismo, Ana Martínez, destaca la importancia del movimiento de gente en fechas así como apoyo para la economía. 1.600 personas pasaron por la oficina de turismo

El puente del Pilar acabó por suponer un buen impulso a la economía de Ribadeo ya que la ocupación hotelera se situó por encima del 85%. La concejala de turismo ribadense, Ana Martínez, resaltó la importancia que tiene este buen comportamiento del turismo en épocas alejadas de las denominadas temporadas altas por el soporte que implica para la economía local.

Concretamente, la edil ribadense indicó que con las cifras registradas se demostró que Ribadeo «segue sendo un destino importante para disfrutar e descansar para un gran número de visitantes e isto deriva en que a ocupación hoteleira estivo por riba do 85%. A 12 de outubro, eu creo que esta é moi boa noticia».

Reconoció que para muchos ribadenses el tránsito otoñal es «verdadeiramente duro» a nivel económico y que por ello son importantes estas cifras para ayudar a pasar la época invernal «ata volver de novo á tempada un pouco máis alta como pode ser a Semana Santa. No noso concello os meses de setembro, outubro e novembro seguen sendo aínda dun importante movemento turístico».

Como muestra de sus afirmaciones, Martínez recordó que las dos oficinas de turismo de Ribadeo estuvieron abiertas, tanto la de la villa como de la de As Catedrais en horario de tarde, coincidiendo con la marea baja de esos días.

Fueron 2.600 las visitas que se contabilizaron en ambas oficinas, «preto de 1.000 na propia praia e tendo en conta que o horario que se atendeu na praia foi de catro a oito de xoves a domingo, creo que é unha cifra importante na que segue sendo ese punto tractor non soamente para os visitantes que se achegan a Ribadeo, senón ademais para toda esta comarca».

También señaló que la gente ya sabe que no es necesario retirar los pases de acceso a la playa «e deixaron para estas datas a visita á praia das Catedrais na que se as consultas roldaron as mil, as visitas estiveron en momentos case como en pleno mes de agosto».

EN LA VILLA. En la oficina de turismo del parque de San Francisco las visitas fueron de casi 1.600 «e a orixe dos visitantes tanto para a praia das Catedrais como na zona do casco urbano ten unha procedencia fundamentalmente nacional, un 95% é do resto do estado. Fundamentalmente visítannos de Castela-León, Madrid, País Vasco e Extremadura, nesta ponte por diante de Galicia e Asturias».

Como anécdota, también llegaron a Ribadeo visitantes extranjeros «de países como Estados Unidos, Arxentina e Alemaña, que foron os que máis o fixeron nesta ponte, e o turismo de grupos que foi medrando e contabilizamos dentro das consultas nos puntos de información aproximadamente oito grupos que moveron preto de 200 persoas de procedencia diversa e varios internacionais».

Detrás de todo ello recuerda que «hai un traballo importante dos nosos hostaleiros e da xente do comercio que quero recoñecerlles. Eles fan que este destino sexa o punto de elección de moitos visitantes».

El puente dejó una ocupación hotelera por encima del 85 %
Comentarios