El PSOE de Cervo ve un ''pago de favores'' detrás de la contratación de socorristas

La portavoz del grupo municipal del PSOE de Cervo, Lara Méndez, aseguró ayer que la contratación de tres nuevos socorristas por parte del gobierno local «non se entende a non ser que sexa un pago de favores a algúns militantes ou simpatizantes do PP». «Nestes momentos complicados os esforzos de calquera administración para a creación de emprego son ben recibidos, pero poderíase ter contratado persoal noutros servizos e cubrir necesidades do concello, porque agora mesmo, correndo xa o mes de agosto, non é momento de reforzar o servicio de socorristas», explicó.

Asimismo, Méndez lamentó que «non se traballe con ese mesmo empeño» para conseguir banderas azules, ya que «chegouse a ter tres e este verán grazas á pasividade do rexedor pasamos a ter cero». «Nun concello coma o noso no que o turismo é un motor importante para a economía do sector servicios e a hostalería, as banderias azuis son un reclamo indiscutible para turistas e visitantes, pero o señor Villares non é capaz nin de conseguir bandeiras azuis nin de manter as logradas en anos anteriores», subrayó.

Queja

Por otra parte, la socialista lamentó que el gobierno no comunique «en tempo e forma» a los demás grupos de la corporación los actos que organiza el Concello, como la entrega de premios de los campeonatos de tute y parchís y la inauguración de una exposición en las carpinterías de ribeira de las que dice se enteraron por la prensa.

Comentarios