miércoles. 01.04.2020 |
El tiempo
miércoles. 01.04.2020
El tiempo

El PP pontenovés afirma que Campos perdió 13.000 euros de la Xunta de Galicia

El portavoz municipal del PP de A Pontenova, Jorge García, denunció que el Concello dejó de ejecutar casi 13.000 euros concedidos por la Xunta de Galicia, concretamente por la Secretaría Xeral de Familia e Benestar, destinados al mantenimiento del servicio de ayuda en el hogar, para el que se había entregado algo más de 148.000 euros.

La devolución de ese dinero supone para García una muestra de «a inoperancia e falta de rigor do equipo de goberno pontenovés e do seu alcalde, Darío Campos. É incrible que o goberno municipal non se sexa quen de organizar un servizo para o que hai cartos e que estos teñan que devolverse». Indican que esto es especialmente importante «sobre todo se se trata dun colectivo tan sensible como o dos maiores máis necesitados do noso concello».

Los populares denuncian también que el Concello no está prestando este servicio de ayuda en varios casos «nas horas que teñen recoñecidas e tampouco se está prestando os fins de semana».

Jorge García afirma que Darío Campos y su gobierno tienen «totalmente olvidadas ás persoas maiores, xa que desde que eles gobernan non se pediu nin se mellorou un só servizo social para eles, non se tramitou o centro de día, non se tramitou a residencia nin se abriron centros sociais nas parroquias». Añade que solo se mejoró la ayuda a domicilio «e ven facéndoa a Xunta, incrementando os cartos que manda para o mesmo».

El PP pontenovés afirma que Campos perdió 13.000 euros de la Xunta...
Comentarios