El PP denuncia el ''abandono'' de Os Castros el pasado fin de semana

Playa de Os Castros (Foto: J. Mª Álvez)
photo_camera Playa de Os Castros (Foto: J. Mª Álvez)

La edil del Partido Popular Campo López Braña denunció la situación de «abandono» que asegura que vivió la playa de Os Castros durante el pasado fin de semana. La concejala explica que dicho arenal, que tiene una bandera azul compartida con As Illas, repitió durante el sábado y el domingo la situación de As Catedrais en Semana Santa, con el peligro que ello supone de que se le retire el distintivo de calidad.

Concretamente, López Braña apunta que en la playa no había socorristas, los servicios estaban cerrados y no se había limpiado la playa «todo o cal pode ser causa de que esta praia sexa sancionada tamén coa perda da bandeira azul, perda da que só o alcalde e o seu equipo de goberno serán responsables».

Los populares recuerdan al gobierno nacionalista que las playas ribadenses son uno de sus más importantes reclamos turísticos y su buen estado tiene una repercusión económica importante en todo el municipio, algo especialmente delicado hoy en día debido a la situación de crisis que se ceba con casi todos los sectores.

No obstante, considera que las playas en este momento precisan «medidas que garanticen a súa conservación e sostenibilidade como a maravilla que son».

Por eso el plan de actuación que proponen incluiría «prestación dos servicios de socorrismo, pasando polo servicio de limpeza, aparcamentos, duchas ou mellora dos sanitarios, sendo obriga do alcalde e do seu equipo de goberno dotar ó Concello deste instrumento de ordenación do uso das nosas praias, elaborado con rigor e tempo suficiente para que, chegado o verán, fora executivo».

López Braña dice que esto no está sucediendo y que a consecuencia de ello «a xestión e mantemento destes recursos naturais e económicos un ano máis continúa a depender de decisións ailladas e extemporáneas, o que nos leva ante un novo exemplo de deixazón de funcións e obrigas por parte do alcalde e do seu equipo de goberno».

Comentarios