El PP de Begonte aprueba en solitario un presupuesto de 2,9 millones

El regidor defendió que las cuentas «son realistas» y basadas en la «contención do gasto», mientras el PSOE justificó su voto en contra por «non aportar nada novo» y «atracar aos veciños»

El Partido Popular de Begonte aprobó en solitario, en el pleno extraordinario celebrado ayer, el presupuesto para 2017, por un importe que asciende a 2.994.288 euros.

El regidor, José Ulla, afirmó durante la sesión que se tratan «dunhas contas realistas, baseadas na contención do gasto, no mantemento e ampliación dos servizos públicos básicos e no que se recolle un gran esforzo inversor para seguir mellorando a calidade de vida dos nosos veciños».

El presupuesto, que se ha visto incrementado en unos 460.000 euros con respecto a 2016, destinará a las inversiones reales cerca de un millón, lo que supone también una subida de alrededor de 300.000 euros en relación a las cuentas de este año.

El municipio chairego destinará cerca de un millón a inversiones reales, 300.000 euros más que en las cuentas de 2016

«O 30% do orzamento, uns 929.670 euros, destinaranse á dotación de alumeados públicos, á ampliación de redes de saneamento e tamén a melloras nas estradas municipais», avanzó el alcalde durante el pleno, quien destacó además que «a capacidade inversora é o froito do traballo feito durante estes últimos catro anos».

Aunque el equipo de gobierno defendió en todo momento las cuentas, se encontró con la negativa de los tres ediles del PSOE, que votaron en contra «por non estar de acordo con ningún dos aspectos que plantexan» y al entender que «non aportan nada novo para os veciños de Begonte».

Así, el portavoz socialista, Ramón Campos, explicó que aunque aplauden la gran partida que se dedicará a inversiones reales, «non entendemos que se destinen sempre ás mesmas catro cousas», criticó.

«Cremos que hai unha mala xestión e que as cousas se poden facer doutro xeito, e así llo trasladamos ao PP. Pedímoslles, por exemplo, que saquen a procedemento aberto as obras, xa que o 95% das licitacións fanse cun procedemento negociado sen publicidade, o que supón unha perda de 300.000 euros en ingresos para o Concello», argumentó Campos.

Además, el portavoz socialista fue muy crítico también con los ingresos que el municipio recibirá este año «polo ‘catastrazo’». «A contía recadada pola regularización ascende este ano a uns 76.000 euros», subrayó, al tiempo que explicó por qué no están de acuerdo con ello.

«Sabemos que o Ibi de Begonte está na media con outros municipios limítrofes, pero non podemos entender que se continúe castigando sempre aos mesmos con estes impostos », defendió Campos, quien acusó al regidor de formar parte «dunha banda organizada que atraca aos veciños».

Obviando el comentario de la oposición, el alcalde, José Ulla, siguió centrando su discurso en defender este presupuesto en el que se destinarán el próximo año «preto de 3.800 euros por habitante, mentres que a persoal só se dedicarán o 20% dos recursos» con los que cuenta el Concello de Begonte.

Además, auguró buenos tiempos para el municipio chairego. «A política de racionalización do gasto, as reformas fiscais e a mellora da coxuntura económica permítenos afrontar o futuro con tranquilidade e garantíndolle aos veciños a prestación duns servizos de calidade», concluyó Ulla.

Comentarios