lunes. 01.06.2020 |
El tiempo
lunes. 01.06.2020
El tiempo

El PP considera que el Supremo ve ilegal vetar el PXOM de Barreiros

De izquierda a derecha, Rodríguez, Balseiro, Fuente y Martínez-Sierra, en Barreiros. (Foto: José Mª Álvez)
De izquierda a derecha, Rodríguez, Balseiro, Fuente y Martínez-Sierra, en Barreiros. (Foto: José Mª Álvez)

El portavoz de urbanismo del Partido Popular, Román Rodríguez, junto a los parlamentarios José Manuel Balseiro y Vidal Martínez-Sierra, interpretan la sentencia, por la que el Tribunal Supremo declara nulas las normas que impuso el bipartito autonómico en 2007 en Barreiros, como la demostración de que «aquela foi unha actuación arbitraria, discriminatoria -porque non se fixo igual no Grove ou en Foz- e ademais, ilegal».

El cambio supuso, alegan desde el PP, «a perda de empregos pola quebra de empresas, sobre todo da construcción, e a perda de aforros dos compradores que querían ter na zona unha segunda vivenda». La Xunta ve prematuro aventurar ahora la estimación del dinero que «terán que pagar os galegos polas reclamacións que reciba a Administración, por parte dos que se viron afectados polo cambio urbanístico». El problema se abordará, en unos quince días, en un pleno del gobierno autonómico, tras registrar el PP una iniciativa para analizar el fallo del tribunal.

ALCALDE
«Hai 54 procesos abertos e os veciños tamén poden reclamar»

El alcalde de Barreiros, Alfonso Fuente, advierte de que una de las consecuencias del cambio urbanístico, «ilegal segundo o Supremo», serán las reclamaciones que devengan «dos 54 procesos, a maioría pechados, iniciados polos afectados. Pero tamén poderían reclamar os veciños que venderon e que tiveron que devolver o cobro anticipado da venta. Ábrese un abano de posibles indemnizacións», lamenta. De hecho, algunas empresas ya estudian presentar recursos. 

Consiga AQUÍ la información completa

El PP considera que el Supremo ve ilegal vetar el PXOM de Barreiros
Comentarios