El PP celebra la elección de Varela porque supone ''o ascenso dun perdedor''

El PPdeG asegura en un comunicado que "non pode máis que celebrar" que Ricardo Varela sea el nuevo líder del PSOE de Lugo, pues "supón o ascenso dun perdedor". Los populares aseguran que fue él el que dirigió la campaña de la derrota de Emilio Pérez Touriño el pasado 1 de marzo. Auguran, ahora, que ofrecerá ''pouca loita tamén nas vindeiras eleccións municipais".

El PPdeG considera que los socialistas están "desnortados", "sen ganas de buscar unha renovación interna" y en el caso de Varela, indican que "inclúe un novo ingrediente ao cóctel", y es que es "o primeiro secretario provincial socialista galego cuxas prácticas políticas están a ser investigadas nun xulgado", indica el comunicado, "pola suposta financiación ilegal" de los socialistas.

En opinión de los populares gallegos, el PSdeG carece de "canteira", algo que a su entender demuestra la elección de Varela para presidir el partido en Lugo, y la de su homólogo en Pontevedra, Modesto Pose. "Dous dirixentes afeitos á derrota", explica.

Esta circunstancia es un indicador, a juicio del PPdeG, de que el PSOE "non sabe reaccionar ante os varapaos" de la ciudadanía. "Segue empecinado en apostar polas mesmas caras que levaron a este partido a perder a Xunta só catro anos despois".

Comentarios