El PP afirma que la Diputación no realizó las obras de desbroce en 11 concellos

El PP de Lugo afirmó ayer que la Diputación «non realizou» las obras de desbroce de la red viaria provincial en 11 concellos de la provincia, según comunicó el portavoz del partido, José María González Barcia.

Los populares aseguran que «só comenzaron en tres dos once concellos que faltan» y que, además, «aínda non os remataron». Barcia aseguró que se trata de aquellos municipios cuyos alcaldes no firmaron el convenio propuesto por el organismo público, «os que non pasaron polo aro», afirmó el portavoz popular.

El PP pidió que la Diputación «axilice» los trabajos por «elementais» cuestiones de seguridad. «Non se trata só de seguridade vial para os vehículos e os transeúntes, senón tamén de cara a facer prevención de incendios», asegura el popular.

Barcia afirma que en algunas zonas de los once concellos la maleza «cruza» las carreteras provinciales y que «algún concello tivo que facer estas labores con persoal propio, ante o máis ca evidente perigo que supoñía a situación existente», añade.

Los populares aseguran que la Diputación «ou ben castiga ós concellos que non pasaron polo aro do convenio ou ben que o bipartito é tan vago e carente de previsión que non se deu conta de que faltan once concellos por desbrozar». El portavoz asegura que «en calqueira dos dous casos» el organismo provincial «demostra unha clara incapacidade para cuestións do día a día».

Comentarios