El Observatorio da Mariña pola Igualdade estima "discriminatoria" la figura de las reinas de las fiestas

El colectivo feminista reclama que se supriman los certámenes en los que se eligen, como los celebrados en Burela o Lourenzá

El Observatorio da Mariña pola Igualdade sugiere que debe eliminarse la figura de las reinas de las fiestas al considerarla "discriminatoria" y reclama que se supriman igualmente los certámenes en los que se eligen "como os celebrados hai uns meses en Burela e en Lourenzá" y cualquier otro "sexa no concello que sexa".

Desde dicho colectivo feminista entienden que el hecho de que se elija la figura de un rey de las fiestas junto a la de la reina "como foi no caso das patronais de Ribadeo este mes de setembro, non evita en absoluto o compoñente sexista discriminatorio deste tipo de actos", dicen desde el colectivo.

Con respecto a ello apuntan que en este caso "a paridade non consiste na extensión de prácticas aparentemente inofensivas ao xénero masculino xa que no fondo e nas formas, séguese a perpetuar unha visión cousificada das mulleres".

Además, entienden que este posicionamiento del Observatorio está secundado por "numerosas persoas da Mariña" y añaden que son muchos quienes les hacen llegar su rechazo "a unha tradición que durante décadas convertiu ás mulleres en meros obxectos expostos ás miradas do público. Hai que ter en conta que os xestos, imaxes e rituais tamén alimentan esta orde cultural que tanto esforzo está a custar erosionar". Por este motivo solicitan a todas las comisiones de fiestas de próximos años que abandonen este tipo de convocatorias.

Por otro lado, reclaman a los gobiernos municipales "que teñen a obriga, en coherencia cos plans de igualdade que se teñen aprobado, de levar a cabo medidas encamiñadas a acadar a igualdade real entre xéneros. Deberían, por tanto, retirar públicamente o apoio que lexitima este tipo de actividades anacrónicas que representan actos de violencia simbólica".

Comentarios