El meirego Andrés Goteira estrena en Buenos Aires 'Dhogs', su primera película

El largometraje concursará en la sección de Vanguardia y Género del Festival Internacional de Cine Independiente los días 27, 28 y 29
Carlos Blanco y Antonio Durán 'Morris', en una escena de la película
photo_camera Carlos Blanco y Antonio Durán 'Morris', en una escena de la película

El director meirego Andrés Goteira estrenará en Argentina, en el Festival Internacional de Cine Independiente de Buenos Aires (Bafici), su primer largometraje, Dhogs.

"Cando aínda non tiñamos rematada a película, enviámoslles un working project e puxéronse en contacto con nós para que participásemos, foi idea deles, o que nos obrigou a rematar canto antes o proxecto", explica Goteira, ilusionado por "entrar nun festival consolidado que é ademais o máis prestixioso de América Latina e un dos máis importantes do mundo".

Este largometraje con raíces meiregas, que narra el encuentro casual entre un hombre de negocios y una misteriosa mujer, concursará en la sección de Vanguardia y Género, tal y como informa su director, quien añade que se trata "dunha película peculiar".

"O director do festival presentouna como unha anomalía, así que aínda que hai nervios ante a estrea, a xente xa sabe un pouco o que se pode atopar", añade Goteira, quien se enfrentará al veredicto del público por primera vez los días 27, 28 y 29 de este mes.

La película, que suma importantes nombres del audiovisual gallego en su elenco, fue financiada por más de 300 pequeños inversores a través de una campaña de crowdfunding

El director meirego reconoce que Dhogs es un "soño cumprido". "Durante o proceso tiña unha enerxía estraña que me ía levando. Pensabamos que o proxecto podía derrubarse, pero ao final acabámolo ben. Creo que é un bo produto e profesional", resume el joven, quien asegura que esto no sería posible sin "todo o equipo e a xente que nos apoiou".

La película, que conduce al espectador a una aventura furtiva, a un desierto y a un crimen, fue rodada en Galicia, en localizaciones como Viveiro, As Pontes, A Coruña y Oleiros, y también en Almería, lo que supuso un importante reto.

Entre el elenco de actores hay importantes nombres del audiovisual gallego como Antonio Durán 'Morris', Miguel de Lira, Carlos Blanco, Melania Cruz, Iván Marcos o María Costas.

La película fue financiada por más de 300 pequeños inversores a través de una campaña de crowdfunding y subvencionada por Agadic y la Diputación de Lugo. Además, contó con la colaboración de empresas, concellos como el de Viveiro o A Coruña y la Diputación de Almería.

"Estrear en Bos Aires pode abrir as portas a outros festivais en Europa. Ata agora é difícil saber como vai funcionar a película, pero confío en que á xente lle guste", dice Goteira, quien ya tiene en mente un nuevo guión. "A cabeza non para, Dhogs foi un máster para min e seguirei facendo cine", concluye el joven director.

Comentarios