El empresariado clama contra los microcortes de luz en Ribadeo

La compañía recuerda que hacía seis meses que no había apagones
Carteles estropeados en una imprenta por los apagones
photo_camera Carteles estropeados en una imprenta por los apagones

"Non foi un único microcorte de luz, foron polo menos cinco ou seis: pola mañá, pola tarde e ao anoitecer, con problemas para as imprentas –estaban imprimindo lonas grandes de varios metros de cartel e tiveron que comezar unha e outra vez o traballo–; con problemas tamén para cobrar coa TPV ou na caixa rexistradora dos comercios e con inconvintes tamén nas cociñas dos restaurantes", reclamó indignado el presidente de la Asociación de Comerciantes, Industriales, Servicios y Autónomos (Acisa), David Martínez, que denuncia lo que él considera "constantes apagóns" que sufre la localidad. Desde la compañía que suministra la energía eléctrica recuerdan que "frecuentes non é certo que sexan, porque hai seis meses que non se producían".

Desde Begasa objetan que lo único que ellos han registrado son "dous cortes dun segundo cada un. Poden deberse a disparos na liña porque ao mellor caeu unha rama sobre un cable, pero enseguida se controla e volve a luz. Pode ser un problema de décimas de segundo" y recuerdan la gran apuesta que emprendió la compañía con la inminente puesta en marcha de la construcción de una subestación eléctrica en Ribadeo que mejorará el servicio.

David Martínez, presidente de Acisa: "Hubo cortes todo el día. Se estropearon carteles que se estaban imprimiendo, afectó a los cobros en las tiendas..."

"O de hoxe foi a gota que colma o vaso", manifestó el presidente de la patronal en declaraciones a este periódico. "Seguimos sufrindo durante anos estos problemas que paralizan de súpeto a actividade normal das empresas, pero seguimos pagando os mesmos impostos e facturas. Algunha administración nos ten que axudar", ruega el empresario.

"Non podemos estar tódolos días con estes cortes no subministro eléctrico. Tamén os ten habido este martes e a semana pasada. Moitos aparellos reséntense e a diario recibimos queixas dos nosos asociados –sobre 200– sobre estas incidencias", añade el directivo.

Martínez insiste: "En Ribadeo pagamos a luz e os impostos igual que o resto de cidadáns deste país, pero non recibimos os mesmos servizos e as mesmas prestacións e iso que a luz cada vez se encarece máis". Según los demandantes, el problema se debe a un "suministro obsoleto", que es el que intenta modernizar Begasa tras poner fin a un contencioso que le interpusieron los propietarios de unos terrenos donde iban a construir la subestación y que retrasó el proyecto. "Hosteleros, comerciantes e asociados nos sentimos indefensos ante unha problemática que non se arranxa e que perxudica as empresas", sostiene.

Comentarios