El Concello burelés mejorará un acceso peatonal al puerto

Se trabajará en la escalera que une las calles de O Berbés y O Hórreo

El Concello de Burela tiene previsto realizar el próximo mes de septiembre mejoras de accesibilidad en las escaleras que comunican la Rúa do Berbés con la de O Hórreo, situadas muy próximas al puerto de la localidad. La actuación tiene previsto además colocar una pasamanos de acero en las escaleras y adecentar los peldaños deteriorados, para de esta manera evitar posibles caídas o accidentes.

El alcalde de Burela, Alfredo Llano, explicó que la actuación se hará "nunha zona onde está a que se denomina a Rúa do Hórreo, situada practicamente no porto de Burela e que ten unha casa moi antiga, que ademais está patrimoniada e tamén conta cun hórreo", que es el que da nombre a la calle, "É unha zona bonita que chama a atención, é moi vistosa dende o porto", añade el alcalde burelés.

Llano manifestó que desde el Concello quieren "mellorar esa zona poñendo unhas novas escaleiras de acceso que vai unir a zona do Berbés, que é a estrada que cruza ata onde esta a lonxa, e a Rúa do Hórreo, imos dotar ben esas escaleiras cun pasamáns de aceiro para que quede vistosa por un lado, pero por outro lado será moi útil para poder pasar moita xente que atalla perfectamente dunha zona a outra con rapidez", añadió Alfredo Llano.

El alcalde de Burela puntualizó que este es uno de los trabajos que el Concello tiene previsto iniciar "enseguida, xa que está a fase do proxecto coa memoria técnica". Una vez finalizada dicha memoria van a empezar los trabajos, "así que calculo que para o mes de setembro imos ter ese novo acceso, que por un lado favorece a esa zona e por outro lado tamén a moita xente que antes tiña que dar un rodeo para acceder ben á fonte ou ben á Rúa do Hórreo".

La obra mejorará una de las zonas menos conocidas por los visitantes de la localidad.

Comentarios