El Concello acondiciona el área recreativa de Chao

Renovó el mobiliario exterior y los vestuarios con un presupuesto de 8.000 euros. También está adecentando tres rutas de senderismo
Estado actual del área recreativa de Chao do Pousadoiro.
photo_camera Estado actual del área recreativa de Chao do Pousadoiro.

El Concello de Ribeira de Piquín ha terminado recientemente los trabajos de limpieza y acondicionamiento del área recreativa de Chao do Pousadoiro, para los que ha destinado 8.000 euros de las arcas municipales.

"Limpouse toda a pedra con auga a presión, pintáronse tanto as instalacións como o mobiliario exterior. Repuxéronse papeleiras, bancos e paneis informativos e renovouse a instalación eléctrica e de fontanería dos vestiarios", explica el regidor, Roberto Fernández Rico.

Esta es una de las acciones que el actual equipo de gobierno socialista quiere llevar a cabo para "potenciar o turismo na zona e dar a coñecer a riqueza paisaxística de Ribeira de Piquín".

El siguiente paso, en el que ya están trabajando, es acondicionar el área recreativa de A Retorta. "Solicitouse a colaboración doutras administracións para mellorar o acceso ao refuxio e á ponte colgante, pero non tivemos contestación", explica el regidor.

A estas dos obras de mejora se suman los trabajos de acondicionamiento que se están desarrollando en tres rutas de senderismo: Os Portelos, Millares e Muíño de García. "A intención da alcaldía é federalas e telas rematadas a finais de verán", concluye Fernández Rico.

Comentarios