El club O Caxado de As Pontes denuncia sabotajes en caminos de senderismo

Cristales de botellas de cerveza rotas han sido el último hallazgo en una de las rutas
Botellas rotas en el camino.
photo_camera Botellas rotas en el camino.

El club de montaña O Caxado de As Pontes denuncia, a través de las redes sociales, una serie de sabotajes que han sufrido algunos de los caminos por los que discurren sus rutas de senderismo.

«Fai un par de días apareceron no lugar de Pasadelo, a 20 metros do Rego do Inferno, varias botellas de cervexa rotas», critica Manuel Doce, el presidente de la entidad pontesa, que asegura que esta no es la primera vez que en esta zona se producen este tipo de sucesos.

«Fai pouco, uns días antes de que se celebrase a cuarta edición do Trail das Pontes tamén apareceron na zona arames no chan», afirma Doce, confirmando que saben quién está detrás de estos sabotajes, por lo que piden «que se tomen medidas canto antes para paliar estes feitos».

«Sabemos quen está detrás, xa o falamos con algúns concelleiros, e esperemos que se poida solucionar isto dalgún xeito. Cando vén xente de fóra, grupos de camiñantes, temos que acompañalos por medo a que pase algo, e moitos dos nosos socios pasan a diario para adestrar por esta zona. É un problema grave, e hai que solucionado xa», concluye el presidente del club.

Comentarios