Sábado. 17.11.2018 |
El tiempo
Sábado. 17.11.2018
El tiempo

DEL SUEÑO A LA PESADILLA EN POCO MÁS DE DOS MESES

El Chantada está en el aire

Un encuentro del Chantada de la pasada temporada
Un encuentro del Chantada de la pasada temporada
El club está pendiente de un recurso ante el CSD para disputar el próximo año la Liga EBA. Si el fallo favorable no llega a tiempo, el equipo competiría con el filial en Tercera Provincial

El futuro del CB Chantada está en el aire. El último campeón del grupo A-B de la Liga EBA está pendiente de un recurso presentado ante el Consejo Superior de Deportes (CSD) para poder participar la próxima temporada en la competición. La próxima... o cuando así lo estime oportuna la justicia. Porque desde el club, que no fue inscrito por la Federación Española de Baloncesto debido a una negligencia reconocida por la Federación Gallega, están convencidos de su inocencia y "pelearán ata o final" para que se demuestre que son un equipo de EBA, aunque las esperanzas para participar la próxima temporada en la competición no son muy elevadas.

José Antonio García: "Nós vamos a pelexar e seguir ata o final. Que se demostre que fixemos o que tiñamos que facer aínda que pasen 20 anos"


"Nós vamos a pelexar, independentemente de que se siga este ano próximo. Nós vamos a seguir ata o final. Que se demostre o que nós fixemos, que foi o que se tiña que facer. Aínda que se tarden 20 anos, como aconteceu co Obradoiro na ACB. Uns morrerán, outros seguirán, pero imos seguir pelexando", indicó José Antonio García, presidente de la entidad chantadesa.

Futuro inmediato
La primera incertidumbre llega en cuanto al futuro más inmediato del equipo. ¿Dónde jugará el Chantada la temporada 2017-2018? La respuesta está por verse. "En principio teriamos que mirar en que categoría poderiamos xogar. Os prazos para inscribirse nas categorías nacionais e autonómicas xa remataron. Se non podemos xogar en EBA, teriamos que comenzar desde abaixo, na Terceira provincial", explicó el director deportivo del equipo, Chicho Montenegro.

"Se non podes competir... Non sabemos aínda. Nós temos un equipo filial competindo en Provincial. Se o recurso no sae a tempo, pois teremos que ver o que facemos. Un non se pode comprometer a saír porque o presuposto varía. Patrocinadores, subvencións... Hai que pensalo moito e tomar unha decisión. Ao mellor competir co filial", añadió el presidente.

Los problemas, sin embargo, van mucho más allá. Ya que, aún confiando en que el CSD acepte el escrito presentado por el Chantada y obligue a la Federación a aceptar al conjunto chantadés esta misma temporada, ¿qué opciones le quedan al equipo a la hora de confeccionar la plantilla?

Chicho Montenegro: "Conseguimos reter a algúns xogadores para a próxima temporada, pero sempre e cando se xogue en EBA"


"Ao mellor cando salga a resolución só faltan uns días para que comece a Liga. Nós temos algúns xogadores apalabrados, pero sempre e cando se xogue en EBA, loxicamente. Despois da gran temporada que fixemos o ano pasado, os xogadores teñen moitas ofertas. Á maioría, sen embargo, conseguimos retelos. Pero contando con que non ibamos a ter estes problemas", explicó Montenegro.

¿Por qué ha pasado esto?
El Chantada está a la espera de ver si el CSD admite al club en la Liga EBA. Pero, ¿por qué no está inscrito ya el equipo en la categoría que le corresponde?

"O plazo para inscribirse na liga remataba o día 17 de xullo. Nós enviamos o día 13 a documentación por correo certificado, e o 14 Correos notifícanos que os documentos están no apartado de correos que ten a Federación Galega en Santiago. Ata aí todo ben, salvo que o martes 18 recibimos varias chamadas preguntandonos por que non estamos inscritos na EBA", explicó Montenegro.

"A Fegaba dinos que efectivamente, que foi un erro deles porque non miraron o apartado de correos, e comunícannos que non temos de que preocuparnos que xa solucionan o asunto. E o día 27 recibimos un escrito confirmando que estamos fóra da Liga por non presentar a documentación", añade el director deportivo.

"Mandamos outro escrito presentando os xustificantes correspondentes, amosando que tiñamos todo en orde. Pero onte –por el lunes– chamáronnos e dixeron que non valían. Que é unha neglixencia da Federación Galega", afirmó el directivo, que explicó que desde la Federación Española argumentan que "non ten que ver que os orixinais os tivera a Federación Galega", y que como ellos no los tenían en el plazo, no inscriben al equipo.

"Non o entendo, É algo totalmente ilóxico, se algo queda claro é que o clube non ten ningunha responsabilidade nin culpa, xa que a Federación Española oblíganos a dirixirnos a ela sempre a través da Federación Galega", afirmó el director deportivo del club.

Presión popular
El presidente del club realizó una petición a los aficionados y a la gente de Chantada para unirse en contra de lo que considera una "inxusticia". "O pobo de Chantada habitualmente xa se volca co equipo. Eu quero pedirlles a todos que se sigan volcando. Se fai falta facer manifestación, moverse, mobilizarse, faremos o que sexa oportuno. Nós implicaremonos ó máximo para que se faga xustiza", indicó.

El Chantada está en el aire
Comentarios