El BNG recuerda que "aínda están pendentes de depurar as responsabilidades políticas"

La diputada del BNG en el Congreso Rosana Pérez ha dicho, tras conocer la decisión del juez que instruye el caso Alvia de mantener al maquinista como único imputado, que "aínda están pendentes de depurar as responsabilidades políticas, que as houbo".


"Unha vez que coñecemos a cadea de feitos que levaron a que se producira un dos peores sinistros ferroviarios sucedidos no Estado español, sempre defendemos a necesidade dunha comisión de investigación no Congreso para depurar as responsabilidades políticas que houbese", señala la parlamentaria en un comunicado.

Acusó en la nota al PP y al PSOE de negarse "sempre" a que se constituyera dicha comisión de investigación, "o cal debe levar á reflexión", sostiene.

"Se tan seguros estaban da falta de responsabilidades políticas, por que negarse tan insistentemente ás diversas solicitudes de creación de comisión de investigación presentadas, por que pecharse a un exercicio de transparencia. ¿Será que non están tan seguros?", pregunta.

Para Rosana Pérez es "un despropósito e unha inxustiza trasladar toda a culpabilidade do accidente ao maquinista que conducía un Alvia sen ERTMS, o dispositivo de seguridade máis avanzado, nunha curva perigosa na que en poucos metros había que pasar dunha elevada velocidade a frenar a 80".

"Houbo fallos na seguridade e mostra diso foron as medidas de reforzo que posteriormente tivo que adoptar Fomento", señala.

Comentarios