El BNG festeja en Barreiros el Día da Patria pidiendo más limpieza en el Masma

Fiesta del Día da Patria del BNG de Barreiros (Foto: AMA)
photo_camera Fiesta del Día da Patria del BNG de Barreiros (Foto: AMA)

El BNG de Barreiros celebró por sexto año consecutivo el Día da Patria, un acto en el que la agrupación local conmemora la identidad cultural e histórica de Galicia. Como viene siendo habitual, cada año varía el lugar de realización del acto, ya que siempre tiene un componente reivindicativo. En esta ocasión hicieron referencia «a falta de limpeza que se pode apreciar no río Masma», tal como señaló el diputado barreirense Antonio Veiga.

En esta ocasión, el festejo tuvo lugar en la Ponte do Barral, ubicada en la parroquia de Celeiro de Mariñaos, justo por donde transcurre el Masma. «Hai que darse conta de que o río ten moitísima maleza acumulada, e non só iso, tamén hai troncos enteiros de árbores. Tempo atrás podíase chegar ata aquí en barca dende Foz e agora é imposible», indicó Veiga.

Para combatir esta situación, el BNG propone hacer frente común entre todos los organismos implicados. «Fai falla recadar fondos e para iso hai que poñer de acordo a moitas admistracións, xa que hai unha parte do río que é de Costas e por tanto pertence o Ministerio de Medio Ambiente, pero tamén hai responsabilidades da Xunta, e ademais habería que engadir a Deputación e os concellos polos que pasa o Masma», explicó el diputado, quien confirmó que su grupo «xa tivo reunións cos veciños, que son os afectados», concluyó.

El BNG de Barreiros eligió la jornada de ayer para celebrar el acto del Día da Patria para no coincidir con el tradicional del 25 de julio, que se celebra en otros muchos concellos. Estuvieron presentes Belén Fernández, responsable local de la agrupación; Ana Ermida, portavoz del Bloque Barreirense, y el propio Antonio Veiga.

Elecciones

En el encuentro también se habló mucho de la importancia que tienen las próximas elecciones generales del 20 de noviembre. «É unha cita importantísima para Galiza porque é o momento de tomar decisións fundamentais para o desenvolvemento da autonomía», señaló Antonio Veiga.

Desde el BNG de Barreiros señalan que la crisis actual ya había sido avisada muchos años antes por la formación nacionalista. «O que deciamos 20 anos atrás agora cúmprese porque é o que pasa ao quedar en mans dos mercaderes de Europa», indicó Veiga.

Comentarios