El BNG de Mondoñedo alerta del evidente deterioro de Os Muíños y pide que se rehabilite

Denuncia que la vegetación tupe todos los canales ►Lamenta que esta situación se dé en Semana Santa
Estado de uno de los canales de Os Muíños
photo_camera Estado de uno de los canales de Os Muíños

El grupo municipal del Bloque Nacionalista Galego de Mondoñedo denuncia el estado de «abandono total» en el que se encuentra el barrio de Os Muíños. Los nacionalistas alertan de que al «lamentable estado estético» se podría sumar un problema de «salubridade pública».

El BNG critica que esta situación se esté dando «nunha das épocas de maior afluencia turística na cidade» y dice que los canales de ese barrio presentan «un total estado de abandono, con abundante vexetación e practicamente sen auga».

Todo ello, aseguran, es una consecuencia de la «mala xestión e da mala planificación do goberno municipal», que, bajo su punto de vista, no es capaz de conseguir con medios propios o a través de Augas de Galicia «unha solución definitiva ao problema de abastecemento das canles dos Muíños polo río Valiñadares».

Para el responsable del Bloque en Mondoñedo, Eloi Cabanas, esta situación «é inadmisible, non pode ser que nestas datas o Barrio dos Muíños presente este aspecto, principalmente tendo en conta que o goberno de Elena Candia promociona Mondoñedo como cidade turística en medios de comunicación e en feiras como Fitur».

Comentarios