martes. 19.01.2021 |
El tiempo
martes. 19.01.2021
El tiempo

El BNG culpa a Feijóo de dejar a Os Irmandiños fuera del concurso eólico

La agrupación local del Bloque Nacionalista Galego de Ribadeo denunció el perjuicio que causa a Ribadeo la decisión del Gobierno de la Xunta de Galicia de dejar a Ventos Cooperativos fuera del concurso eólico, donde estaba encuadrada la cooperativa Os Irmandiños.

El responsable del BNG ribadense, Farruco Graña, dice que en Ribadeo «sentímonos moi defraudados co presidente da Xunta» por haber tomado esa decisión de un modo que los nacionalistas consideran «caprichoso, parcial e moi interesado para algunhas empresas privadas alleas a Galicia».

El proyecto de Ventos Cooperativos, que sí se contemplaba dentro del concurso eólico del bipartito, es calificado por el Bloque de Ribadeo como «un proxecto ilusionante que supoñía importantes inversións para o noso agro. Outros proxectos industriais centrados no país tamén esmoreceron por mor da decisión persoal de Núñez Feijóo. Paralizouse o sector eólico e nel perdéronse ata tres mil postos de traballo».

Farruco Graña cree que el presidente de la Xunta debe de «deixar as súas maquinacións» y le pide que cuando venga a Ribadeo «deixe de lle botar a culpa aos cregos e poña en marcha as obras importantes que ten pendentes no noso concello». Concretamente se refiere a la rehabilitación de la rectoral de Ove, el colegio antiguo de las monjas o la construcción de una guardería.

El BNG culpa a Feijóo de dejar a Os Irmandiños fuera del concurso...
Comentarios