El Bloque lleva la polémica al izado de las banderas azules de Barreiros

Izado de una bandera azul en Barreiros (Foto: AMA)
photo_camera Izado de una bandera azul en Barreiros (Foto: AMA)

El Concello de Barreiros izó el domingo las siete banderas azules concedidas a sus arenales, circunstancia que el BNG aprovechó para recordar que su concesión no puede ocultar «o estado urbanístico e medioambiental do Concello».

Para el Bloque, esta designación no debe esconder «a verdadeira realidade» del municipio mariñano, del que los nacionalistas consideran que posee «graves carencias de infraestruturas», y denuncian las diferencias entre los propósitos de ADEAC y del plan sectorial elaborado por la Xunta «co que actualmente se pode apreciar na realidade urbanística de Barreiros».

Desde el grupo municipal nacionalista recuerdan que para ADEAC, «o obxectivo da bandeira azul a medio prazo é conseguir un desenvolvento sostible do turismo e unha xestión ambiental no conxunto do litoral do municipio».

También se refieren a la necesidad de seguir las bases de este organismo en lo dispuesto en cuanto a que «nunca as infraestruturas esixidas por bandeira azul poden ni deben constituirse en argumento para alterar o carácter natural de determinados paraxes naturaies», además de que la concesión de estos galardones no puede ser una disculpa en el caso de que se produzca un fenómeno de masificación en el municipio.

El BNG alude además al plan sectorial realizado por la Xunta de Galicia, en el que se explica claramente cuáles eran y siguen siendo los principales problemas urbanísiticos y medioambientales de Barreiros, «problemas de infraestructuras que seguen sen subsanarse, o que demostra ás claras que as cousas se fixeron sen moito rigor, tanto á hora de cumprir cos obxectivos da ADEAC como á hora de xestionar o urbanismo en Barreiros e non digamos xa á hora da concesión de licenzas».

Reflexión

Teniendo en cuenta estas circunstancias, el BNG llama a la reflexión por parte de representantes municipales y ciudadanía para implantar una concienciación colectiva sobre «como xestionar os nosos recursos naturais, de como preservalos e mantelos no tempo para as xeracións vindeiras».

De esta manera, según el Bloque, se avanzaría hacia un futuro «máis esperanzador no que tería cabida un desenrolo máis sostible, imposible nos tempos de inmediatez e celeridad que vive Barreiros, onde só parece importar gañar unha estéril batalla contra as comarcas mariñanas colindantes por ver quen ten mái bandeiras azuis».

Esa celeridad, piden los nacionalistas en Barreiros, es la que deben tener las instituciones, «pero non para competir co veciño polas bandeiras, senón para dotarnos dos instrumentos necesarios para a xestión sostible do noso territorio, léase o PXOM». De esa manera, señalan, será mucho más factible mantener «as preciosas praias das que nos dotou a natureza pero tamén o seu entorno, que era tamén o que as facía únicas e diferentes».

Comentarios