El Bloque critica que en Barreiros no haya charla sobre la plaga de la patata

"Actúan tarde e cando a xente xa ten a semente ou nalgún caso xa teñen postas as patacas", asegura Ana Ermida

El Bloque Nacionalista Galego de Barreiros solicita al alcalde que reclame a la Xunta que organice una charla en el municipio sobre la plaga que daña la patata. "Non sabemos se o goberno local pediu información ou foi a Xunta quen deixou fóra ao noso concellos. En calquera caso, é unha falta de respecto par os veciños nunha zona onde case tódalas familias poñen patacas", asegura la portavoz, Ana Ermida. 

El BNG añade que para el PP los problemas de los agricultores del municipio "non son prioritarios, pero sí apuran a solucionar os dos construtores". La concejala afirma que si los populares no solicitan una charla de técnicos de la Xunta, lo harán ellos. Y precisan que este lunes presentarán un escrito para que "corrixan esta discriminación clarisima". También se pregunta si el PP reniega del alcalde que puso y mantiene en el concello. 

Ana Ermida muestra descontento por la gestión de esta situación. "Actúan tarde e cando a xente xa ten a semente ou nalgún caso xa teñen postas as patacas", y además las indicaciones que da la Xunta son confusas, dice.

Comentarios