martes. 29.09.2020 |
El tiempo
martes. 29.09.2020
El tiempo

Dos derbis para medir la inercia del Burela

Renato celebra con Juanma el 1-0 ante el Bisontes
Renato celebra con Juanma el 1-0 ante el Bisontes
El Pescados Rubén Burela FS recibe este martes al Santiago en la Copa del Rey y visita el sábado al Prone Lugo en la Liga, tras colocarse en posición de ascenso directo a la máxima categoría

El Pescados Rubén Burela FS afronta una de las semanas más interesantes de la temporada con la disputa de sendos derbis gallegos en la Copa del Rey y en la Liga, con el Santiago Futsal y el Prone Lugo como rivales. Este doble enfrentamiento llega en un gran momento para el equipo de Juanma, que por vez primera en la temporada se coloca en puesto de ascenso directo al ocupar la segunda plaza, por detrás del FC Barcelona, que no puede subir a Primera.

El conjunto burelés sufrió para quedarse con los tres puntos ante un espléndido Bisontes Castellón, que dejó una impronta de gran equipo en el Vista Alegre, demostrando que su condición de invicto hasta la derrota del sábado no era fruto de la casualidad. «O balance é moi positivo, con 3 puntos e 1 gol encaixado, tendo ademais en conta que o fixemos ante un grandísimo equipo. O Bisontes foi quen de empatar co Barcelona e gañarllle ao Peñíscola na pretemporada e levaba 3 vitorias na Liga. É un conxunto que ten unha fortaleza tremenda polas 3 ou 4 tempadas que levan xogando xuntos a maioría dos seus xogadores», afirmó Juanma, que destaca la gran puesta en escena de los suyos, con 2-0 en los primeros 5 minutos. «Empezamos moi fortes, pero non foi o noso mellor partido. Con 2-0 chegamos a atoparnos cómodos, pero por iso tal vez nos faltou un pouco de intensidade nalgún momento. O rival tiña xogadores moi bos a nivel individual, con moito un contra un e non atopamos o ritmo que nos conviña. Aínda así non lembro demasiadas opcións do rival, se exceptuamos tiros de fóra esporádicos».

Lo que menos le gustó a Juanma fue el trato de los suyos con la pelota, ya que considera que este equipo tiene que ser mucho más agresivo y atrevido a la hora de mover el balón, aunque también el juego del rival incomodó a los suyos. «Houbo un momento en que tratamos de defendernos co balón, pero non estivemos todo o ben que eu quixera. O que si tivemos foi enteireza para poder defender e administrar a renda», señala el técnico, que ve esa capacidad de supervivencia como una baza muy importante para intentar seguir la buena línea. «Somos un equipo valente e demostrámolo poñendo porteiro-xogador con 2-1 a favor. Non xogamos ben, teño que recoñecelo, pero a fortaleza defensiva deunos sustento e seguimos a ser un equipo tremendamente competitivo, é algo que teño que valorar e polo que felicito aos meus xogadores».

Juanma ahonda en la explicación respecto al juego, dejando claro que «non é que xogaramos mal porque dito así non é verdade, pero non xogamos ao que adestramos. Por momentos perdemos a nosa filosofía e a nosa idea de xogo e iso é algo que trataremos de evitar para o futuro», dijo el técnico.

Una de las notas más positivas fue otra vez la apuesta por el jugador-portero con el marcador a favor. «Este equipo non vai a defender 10 minutos a ninguén que aposte polo xogo de cinco. Nós imos utilizar esa opción para administrar unha renda e para ter a pelota, non á desesperada ante un marcador contrario».

El técnico piensa ya en el doble enfrentamiento de esta semana, una de las más atractivas, pero también más exigentes de la temporada. «Os xogadores están facendo un gran esforzo porque ademais de seguir adestrando temos un dobre compromiso que nos vai esixir moito, ante o Santiago e ante o Prone. No encontro deste martes dende logo que imos repartir minutos todo que poidamos, xa que non queremos que ninguén vaia ter problemas por isto», afirmó Juanma, que tiene claro que la prioridad está en la Liga, aunque no por ello renuncia a intentar sacar un buen resultado ante el Santiago. «A Liga é o noso pan de cada día, polo que nos van xulgar. A Copa do Rei pode ser unha competición interesante, pero non hai posibilidade de pelexar polo título, xa que en vindeiras eliminatorias podería tocar o Inter, Barcelona, El Pozo ou Osasuna, que non están ao noso alcance».

Dos derbis para medir la inercia del Burela
Comentarios