Continúan las críticas del PP a Lores por su respaldo al referendo catalán

Moreira lamenta que "manche o nome de Pontevedra" mientras el alcalde reitera su defensa del derecho a decidir
Lores y Moreira protagonizaron uno de los rifirrafes de la jornada
photo_camera Lores y Moreira protagonizaron uno de los rifirrafes de la jornada

Continúa la polémica entre el alcalde de Pontevedra y el Partido Popular a raíz del apoyo de Miguel Anxo Fernández Lores al referéndum catalán. El regidor y el portavoz municipal de los populares, Jacobo Moreira, coincidieron en la visita institucional de este martes a las obras del nuevo edificio judicial de A Parda. 

Preguntado al respecto por los periodistas, Lores reiteró su apuesta porque los catalanes puedan votar el 1-O. "Nós non ocultamos a nosa posición nin a nosa defensa do dereito a decidir, de todos os cidadáns, sexan cataláns, galegos ou españois, en xeral. Polo tanto, non hai nada máis que dicir", dijo el regidor.

Por su parte, Jacobo Moreira tildó su postura de "moi irresponsable" y le afeó haber firmado un manifiesto, junto a otros alcaldes del BNG, en apoyo de los regidores catalanes investigados. "Ese manifesto non o asina como membro do BNG, senón como alcalde de Pontevedra, e creo que non é bo que manche o nome de Pontevedra con estas cousas". Y añadió: "Non entendo como un alcalde de Pontevedra pode declarar persoa non grata a un presidente [en referencia a Mariano Rajoy] que defende a Constitución e ao tempo apoie a quen quere acabar con ela".

Comentarios