Colas para llenar el depósito con la promoción de El Progreso y Eroski

Coches repostando en la gasolinera de Eroski (Foto: JOSÉ Mª ÁLVEZ)
photo_camera Coches repostando en la gasolinera de Eroski (Foto: JOSÉ Mª ÁLVEZ)

No se puede calificar de otra forma que de rotundo éxito la iniciativa de El Progreso A Mariña y el hipermercado Eroski de Ribadeo que ofrecía un descuento de diez céntimos en cada litro de carburante repostado en la gasolinera del centro comercial y otro de doce euros por la adquisición de un jamón curado de La Alpujarra elaborado a la forma tradicional. Durante todo el día de ayer decenas y decenas de personas aprovecharon estas promociones y hubo colas durante todo el día para repostar.

El gerente de Eroski en Ribadeo, Andrés Neira, apuntó su satisfacción por la acogida de esta iniciativa y destacó la alta afluencia de clientes durante toda la jornada. «Funcionaron moi ben as dúas cousas, o desconto no carburante foi un gran reclamo e na gasolineira desde a mañá estiveron abertas dúas cabinas e con colas todo o día, era unha oportunidade moi boa porque se aforran moitos cartos», dijo.

El responsable del hipermercado reseñó por otro lado que «o desconto no xamón tamén animou moito á xente. Ademais é un moi bo xamón, cun mínimo de doce meses de curación e que ten un prezo normal de 44 euros». Ayer estaba de oferta a 39, pero con el cupón descuento de El Progreso A Mariña costaba solo 27, lo que animó a consumidores como Leopoldo López, de Castropol. «Ía comprar o xamón e entereime de que tamén había desconto no gasoil, así que aproveitei para repostar, que todo o que sexa aforrar está ben. O xamón está a bo prezo, hai un aforro de doce euros», dijo.

José Manuel Ramos, de Ribadeo, apunta que compró el periódico para aprovechar la oferta y, lo que es más importante, «para leelo». «Nos tempos que estamos hai que aproveitar e este desconto nótase, así que vou encher o depósito de diesel», añadió. Juan Cao, de O Valadouro, señaló que su depósito «leva 60 litros, así que aforro 6 euros e sempre que sexa máis barato é unha oportunidade».

Entre los clientes también estaba el alcalde de Trabada, José Manuel Yanes, que, «aproveitando que había que facer a compra, esta iniciativa vén moi ben, pois estamos nun momento no que non se pode tirar nada».

Comentarios