Cervo ultima el centro de artesanía situado en el entorno de Sargadelos

Villares presentó a la Xunta el proyecto para adecuar las caballerizas de la antigua fábrica
Villares y Lorenzo (en el centro) visitando Sargadelos
photo_camera Villares y Lorenzo (en el centro) visitando Sargadelos

El alcalde de Cervo, Alfonso Villares, presentó al secretario xeral de Cultura de la Xunta, Anxo Lorenzo, el proyecto para la creación de un centro de artesanía en el entorno de Sargadelos. "Un plan que está xa rematado e definido e que pretende converter Sargadelos nun centro vivo onde todos os días do ano poida haber alí unhas persoas facendo artesanía de calquera tipo para darlle vida a este conxunto histórico artístico", recuerda el mandatario.

Villares, acompañado de la concejala Dolores García Caramés, mostró al representante del Gobierno gallego la iniciativa, que se pretende llevar a cabo en las caballerizas de las antiguas fábricas y en el que colabora la Xunta para su puesta en valor.

"É un coxunto artístico que de por si ten historia, polo que hai motivos suficientes para visitalo en calquera época do ano, pero queremos que teña ese calor que lle dá que haxa persoas alí traballando e facendo artesanía, algo co que podemos identificar sen dúbida ningunha o nome de Sargadelos", aseveró el alcalde cervense.

Comentarios