Casa de Curro presenta la primera cerveza artesana con origen en Os Ancares

Está elaborada por Aloumiña con agua y manzanas de Baralla ► El restaurante de Neira de Rei distingue los productos propios

El restaurante Casa de Curro, en Neira de Rei (Baralla), acaba de presentar la primera cerveza artesanal de Os Ancares. El producto está elaborado con agua de su manantial y con manzanas de su huerta, para conseguir un producto diferenciado y marcado por los rasgos autóctonos de la zona.

Los propietarios de Casa de Curro apuestan desde su apertura por productos propios que los diferencien. Ofrecen vino de la casa y querían tener también una cerveza propia. Le encargaron su elaboración a la firma lucense Aloumiña. El productor, Alberto Curiel, explica que «quixemos facer unha cervexa artesá autóctona, cun procedemento creativo adaptado ao sitio, á filosofía do restaurante, e por iso recorremos á auga e ás mazás do val do Neira».

El resultado fue «unha cervexa fácil de beber, cun toque acedo e asidrado», indica Curiel.

Iván Gayoso, uno de los socios de Casa de Curro, explica que el nuevo producto está teniendo mucha aceptación por parte del público. «Xa tiñamos a cervexa artesá que fai Aloumiña e os clientes pedíana. Nos últimos días probaron a nova e gústalles. Leva a nosa auga e as nosas mazás, é a primeira cervexa artesá dos Ancares».

Comentarios