Burela retoma el proyecto del centro para discapacitados intelectuales

Durán y González Barcia (izquierda), Beatriz Mato (centro) y Roberto Álvarez. (Foto: AMA)
photo_camera Durán y González Barcia (izquierda), Beatriz Mato (centro) y Roberto Álvarez. (Foto: AMA)

El alcalde de Burela, José María González Barcia, y la concejala de servicios sociales, Diana Durán, mantuvieron ayer un encuentro en Santiago con la conselleira de Traballo e Benestar, Beatriz Mato, y el gerente del Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar, Roberto Rodríguez, en el cual le plantearon a los responsables autonómicos el proyecto municipal de construir una residencia para personas con discapacidad intelectual.

«Somos plenamente conscientes de que a situación económica evidentemente é moi complicada e hoxe en día facer calquera investimento que teña seis cifras ou máis é difícil, pero nós expuxémoslle a idea que xa tiña o goberno do PP no seu momento, mostrámoslle o proxecto que xa tiñamos redactado e comezaramos a tramitar coa Xunta e que despois os gobernos bipartitos, tanto da Xunta como do Concello, paralizaron», explicó el regidor.

EDUCACIÓN
La Xunta trabaja en el plan de la nueva guardería

La empresa Tragsa está elaborando el proyecto constructivo de la que será la nueva guardería del municipio por encargo de la consellería. Paralelamente, el Concello ya inició las gestiones para adquirir una parcela en la zona de Os Castros, que el Plan Xeral define como de uso dotacional. 

Consiga AQUÍ la información completa

Comentarios