Burela recibe 145.000 euros para la ayuda en el hogar de dependientes

La concejala de servicios sociales de Burela, Diana Durán, anunció ayer que el Concello acaba de recibir una subvención de la Xunta de 145.000 euros destinados a la ayuda en el hogar de personas valoradas como dependientes. «Esta cantidade supón un incremento case dun 25% da percibida en 2010, cifra que indudablemente repercutirá na atención directa ás persoas en situación de dependencia atendidas dende o Concello, así como na calidade de vida das mesmas», explicó.

Durán también se mostró crítica con el anterior gobierno municipal, ya que asegura que en 2009 perdió 49.460 euros que hubo que asumir como remanente en 2010 y que este año hay que afrontar otro remanente de 38.547 euros. «Este xeito de proceder é incomprensible, xa que as persoas castigadas con ese goberno irresponsable foron as dependentes, que deber ser prioritarias en todo tipo de actuacións sexa o goberno da cor que sexa».

Críticas

Otro concejal que también mostró sus críticas al anterior bipartito fue el de economía y hacienda, José Casas Martínez. En este caso aseguró que el Concello estuvo a punto de perder una inversión de un millón de euros del Plano Extraordinario de Obras de la Diputación, «pola súa falla de traballo, xa que tivo que ser o novo goberno do PP quen rematara os trámites administrativos das obras para sacalas adiante».

En este sentido, también quiso matizar que si los populares propusieran obras, buscarían proyectos «que tiveran unha repercusión máis ampla».

Comentarios