Burela muestra su interés a la Xunta de contar con un parque eólico

El Concello de Burela ya comunicó a la Xunta de Galicia su interés de contar con un parque eólico en el municipio. El alcalde burelés, José María González Barcia, explicó ayer que la idea es retomar el antiguo proyecto iniciado durante el mandato del popular Manuel Mon que preveía la colocación de dos molinos que producirían tres megavatios en el Monte Castelo.

«Temos moito interés en retomar esta iniciativa, da que xa hai elaborado un proxecto, pero que durante os catro anos de bipartito en Burela estivo totalmente parado», indicó y añadió que «de feito chegaron ata o concello dúas petición de documentación da Xunta neste sentido, que nunca chegaron a ser contestadas».

Barcia recalca que ahora es el momento idóneo para relanzar el proyecto, «xa que o Goberno central está falando de darlle máis megavatios a Galicia e ademáis os cartos que revirtirían nas arcas municipais viríannos como anel ó dedo neste momentos».

La inversión necesaria para sacar a adelante el parque podría rondar los tres millones de euros, pero con una concesión a treinta años que permitiría no sólo que se amortizase con la venta de energía sino también que diera beneficios. «O retorno anual sería duns 70.000 euros», aclara el regidor, aunque matiza que «non se mantiveron conversas con ningunha empresa, porque aínda non sabemos si haberá unha concesión».

Mayores

Por otra parte, el regidor burelés aclaró que el Concello está buscando un local de reunión alternativo para los mayores que se reúnen en un bajo alquilado por el anterior equipo de gobierno en la Praza da Mariña. «Sabemos que é necesario e estamos traballando para reubicalo, porque os gastos de alquiler que rondan os 600 euros e os de mantemento supoñen un desembolso importante para as arcas municipais e na época na que estamos é preciso controlar os gastos», matizó.

Comentarios