Blanca de Cora: "Misioné e Toro fixeron historia no noso deporte"

La adjunta a la presidencia destaca la trayectoria de los dos palistas y el apoyo constante de los lectores
Blanca de Cora, durante la lectura de su discurso
photo_camera Blanca de Cora, durante la lectura de su discurso

La felicitación a todos los vencedores, con mención especial a Cristian Toro y a Luis Gregorio Ramos Misioné fue el eje del discurso que pronunció este viernes Blanca de Cora García-Montenegro, adjunta a la presidencia de El Progreso. La directiva de este periódico quiso hacer "unha mención especial para Ramos Misioné", de quien dijo que "fixo historia no deporte lucense". "Como a fai hoxe Cristian Toro, deportista do ano para os lectores de El Progreso. Cristian Toro é un brillante continuador dos éxitos olímpicos do piragüismo lucense que trazou Misioné", añadió Blanca de Cora.

"Co premio extraordinario deste ano a unha vida adicada ao deporte a Ramos Misioné, queremos recoñecer un historial deportivo que o honra a el e a Lugo. Recoñecemos tamén unha presencia humana sempre activa e exemplar. Este premio a Misioné quere ser a expresión dun memorial permanentemente vivo por parte dos lucenses e, ao tempo, unha invitación e a presentación dun exemplo para as novas xeracións de deportistas", explicó la adjunta a la presidencia al referirse al premio especial a la trayectoria deportiva instituido este año por el jurado de los premios El Progreso, una iniciativa que tendrá continuidad en fururas ediciones de estos galardones.

Como no podía ser de otra manera, Blanca de Cora agradeció el apoyo y la ayuda de los lectores, sin los cuales los premios serían imposibles. "Como adxunta á Presidencia de El Progreso, e no nome de todas as persoas que traballan cada día na edición impresa e dixital de El Progreso e en TeleLugo, agradezo a resposta que cada ano encontramos na participación dos lectores para a elección dos deportistas que merecen o recoñecimento público de todos nós. Agradezo tamén o apoio dos patrocinadores destes premios e a presencia de todos hoxe aquí", dijo la adjunta a la presidencia, quien auguró que El Progreso espera seguir cumpliendo con su responsabilidad de dar las noticias, "as felices noticias" a poder ser, "así, en plural, ano tras ano".

Comentarios