Bao pide a ''desencantados'' con Orozco que ''voten BNG''

Bao, ayer en el puente de A Estación. (Foto: AEP)
photo_camera Bao, ayer en el puente de A Estación. (Foto: AEP)

El cabeza de lista del BNG a la alcaldía de Lugo, Antón Bao, se dirigió ayer directamente «aos desencantados coa política de Orozco» para pedirles que voten al BNG porque «votar ao PP sería multiplicar o problema» y facilitar que los populares «puideran volver a gobernar a Deputación como nos tempos de Cacharro». El candidato nacionalista afirmó que muchos lucenses «están cansados das políticas de Orozco e do PSOE» pero non quere que o PP volva a gobernar a Deputación». «A solución para todos eles é votar este domingo ao BNG», concluyó.

Antón Bao insistió en la «dobre utilidade» de apoyar al BNG porque sirve para «pararlle os pés a Orozco e acabar coa prepotencia, o urbanismo especulativo e a mala xestión do Goberno do PSOE no Concello» y contribuye también a «impedir que o PP volva a gobernar a Deputación como en tempos de Cacharro».

El político del Bloque manifestó que votar al PP «sería multiplicar o problema». «Como vai acabar co urbanismo especulativo alguén que é partidario del, como o señor Castiñeira», se preguntó Bao. «Sería como poñer ao raposo a coidar das galiñas», añadió. Bao comentó que el PP no tiene credibilidad para «falar de austeridade, nin para arranxar o problema do paro, porque Feijóo prometeu acabar co paro en 45 días e agora hai 45.000 desempregados máis en Galicia». «A medida que avanza a campaña son moitos os traballadores, os mozos e os parados que miran cara ao BNG como única forza política que defende os seus intereses neste momento de crise», aseguró.

ZONA DA ESTACIÓN
''Este goberno é un caos, como o tráfico''

Antón Bao visitó los barrios de A Estación, Paradai y As Gándaras donde aseguró que el gobierno de Orozco «é un caos, como o tráfico». Ejemplificó su crítica en la reordenación viaria en el enlace de la estación con la Ronda de Fontiñas. Bao lamentó esta improvisación. «Hai deficiencias na sinalización, non hai información suficiente para conductores e peóns e hai ausencia da Policía Local».

A Fervedoira

Los nacionalistas ven «urxente» la reforma de la entrada de la ciudad por A Fervedoira y califican de «timo electoral» de Orozco el anuncio del Ave, «que non chegará a Lugo» y de la estación intermodal, «que non se fará a próxima lexislatura.

Comentarios